Försäsongsmatcher
« Föregående · 2562406 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Gusse: Tyvärr gör dom det, Näsén kommer kosta oss många mål bakåt i vinter om han inte bänkas.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Smurfen: Om vi ska spela så här i egen zon är jag rädd att det blir tvåsiffriga förluster mot bättre motstånd.
Det är tydligen otroligt svårt att slå sarg ut när man får press på sig.
Det är tydligen otroligt svårt att slå sarg ut när man får press på sig.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{9315}: Länge leve Bernie! Nu ska jag se om nån rysk piratsändning har nåt att erbjuda för jag orkar inte gå till Teg ikväll.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{9233}: kedjorna på riktigt är
10-22-32
17-23-29
38-25-24
36-19-12
14-33
40-7
26-27
10-22-32
17-23-29
38-25-24
36-19-12
14-33
40-7
26-27
+ 6
Sv: Försäsongsmatcher
innekillenskomp: uppställningen på bilden stämmer nog inte. Södergran är väl i 3e som vanligt?
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613:
Lagfest på Sjöbris ikväll. Jag är bjuden. De vill att jag är med. Borde varit med på den där laguppställningen, för någon är inte helt nykter va...Costanza istället för Helmer Styf.
Lagfest på Sjöbris ikväll. Jag är bjuden. De vill att jag är med. Borde varit med på den där laguppställningen, för någon är inte helt nykter va...Costanza istället för Helmer Styf.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613: södergran i fjärde alltså🤔 Tyckte jag läste att det skulle vara ett hån tidigare idag..
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613: stämmer inte nånstans, som jag ser det är det samma kedjor som vanligt i princip,adam med sampo och theo
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613: jättebra att lokalmedia gör ett bra jobb när modo inte gör det :)
för att vara positiv tycker jag att han som kommenterar idag är den bästa av kommentatorerna för ha, vilket i för sig inte säger mycket men jag tycker han är bra.
för att vara positiv tycker jag att han som kommenterar idag är den bästa av kommentatorerna för ha, vilket i för sig inte säger mycket men jag tycker han är bra.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Costanza: en tränarkommentar och läget i laget hade dom kunnat kosta på sig inför matchen tycker jag. behöver inte vara en uppsats
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Costanza: Den sidan ligger i viloläge. Jaja får hålla mig i några minuter. Problemet är att man inte riktigt vet hur många dollares man ska lasta in
Sv: Försäsongsmatcher
Werner: Men som sagt ikväll är det Brickley och såklart Rundblad som vilar. Lassi i mål också.
Ruohomaa missar dagens match också då han är avstängd en match till men han är tillbaka inför sista träningsmatchen mot Timrå
Ruohomaa missar dagens match också då han är avstängd en match till men han är tillbaka inför sista träningsmatchen mot Timrå
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613: med snart 1 vecka kvar till premiären?? Nädu nu blir det inte en lugn stund här fram till april/maj
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Costanza: förbannat.. kom igen nu MoDo växla upp. Vi lirar med dom stora grabbarna igen
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Finns laguppställningen till kvällens match någonstans? Söker med lykta men hittar inget
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{9315}: Kall korv & varm öl väntar de +8763 MoDoiter som bor i Umeå och inte heller vet om att det är match.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{9315}: Har lagts ut på Instagram, säkert Facebook också. Tror inte dom lagt ut något om nån specifik träningsmatch direkt på deras hemsida nu under försäsongen.
Sen finns det ett litet snack från idag på SHL-upptakten med Aagaard på modochannel.
Sen finns det ett litet snack från idag på SHL-upptakten med Aagaard på modochannel.
Länkar:
Instagram
Sv: Försäsongsmatcher
2 timmar till match och inte ett ord på hemsidan om att det spelas match idag, ännu mindre nån information om den. är det jag som är gammal och inte hänger med i utvecklingen?
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Costanza:
Ante har ju slängt flaskbotten-brillorna nu.
Så han kanske inte blir så enögd i bedömningarna denna säsong.
Men C - More har förberett sig med snyftdukar!
Ante har ju slängt flaskbotten-brillorna nu.
Så han kanske inte blir så enögd i bedömningarna denna säsong.
Men C - More har förberett sig med snyftdukar!
Länkar:
https://m.youtube.com/watch?v=8m8xCl4y2XY&pp=ygUgQW50ZSBrYXJsc3NvbiBrbGFnYXIgcMOlIGRvbWFybmE%3D
https://m.youtube.com/watch?v=8m8xCl4y2XY&pp=ygUgQW50ZSBrYXJsc3NvbiBrbGFnYXIgcMOlIGRvbWFybmE%3D
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Keriksson: Snacka om att åsnebrottaren gjorde bort sig. Han förstår nog själv att han inte är kvar när säsongen är slut och därför försökte göra sig lustig. Gick väl sådär.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Saleva: Bättre att SHL och HA delar upptaktsträff än SHL och SDHL.
Sen förstår jag att damhockeyn behöver uppmärksammas mer.
De föreningar som har lag både i SHL/HA och SDHL kan väl ha ett alternativ där man lägger till en summa i säsongskortet för att inkludera även entré till SDHL matcher. Kanske är så hos vissa lag, vet inte.
Sen förstår jag att damhockeyn behöver uppmärksammas mer.
De föreningar som har lag både i SHL/HA och SDHL kan väl ha ett alternativ där man lägger till en summa i säsongskortet för att inkludera även entré till SDHL matcher. Kanske är så hos vissa lag, vet inte.
Sv: Försäsongsmatcher
SCAarena:
Till att börja med kan de ju separera shl och sdhl, det blir åt hvete för långrandigt för alla inblandade. Varför ha ett gemensamt spektakel där ena ligan har ett publiksnitt på 200? Höjdpunkten var när en damspelare fick frågan: vilket lag har de värsta supportrarna? Öh, det är inga på våra matcher så jag vet inte..
Till att börja med kan de ju separera shl och sdhl, det blir åt hvete för långrandigt för alla inblandade. Varför ha ett gemensamt spektakel där ena ligan har ett publiksnitt på 200? Höjdpunkten var när en damspelare fick frågan: vilket lag har de värsta supportrarna? Öh, det är inga på våra matcher så jag vet inte..
+ 8
Sv: Försäsongsmatcher
SCAarena: Trodde åtminstone de skulle intervjua en tränare och en spelare i varje jag men bara 3 st lag fick äran och Hellkvist försökte vara rolig.
Nej inget vidare, hoppas säsongen blir mer underhållande än upptaktsträffen. 😴
Nej inget vidare, hoppas säsongen blir mer underhållande än upptaktsträffen. 😴
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Sigge: Helt sinnessjuk låg nivå på årets upptaktsträff.
Sportbladet och TV4 är helt olika världar vad gäller journalistisk nivå för SHL i liveformat.
Sportbladet och TV4 är helt olika världar vad gäller journalistisk nivå för SHL i liveformat.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Rurik: Dem skulle ta ett flyg efter den värdelösa upptaktsträffen. Så vi får hoppas att flyget inte blir försenat för då kan det bli tajt med tid
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Tarasov: någon som vet truppen ikväll? Gammfinnen är borta. Spelar ranta och aagard? Såg ut som att dom hängde med till stockholm tillsammans med rundblad.
« Föregående · 2562406 · Nästa »
