Smurfen: Haha, den där tjocka plånkan jag hade förut är nu tyvärr utspridd över Diket. Nu äter jag chokladbitar ur sopkorgar. Svårt att locka blondiner då..om de inte börjar tänka tvärtom.
SPOODI: Kan inte få fram statistiken nu. Tyvärr är jag utan min dator så det får bli nästa match. Jagar de där sista buggarna som gör att det blir ett par mindre fel också.
Smurfen: haha fick just en random hälsning från en kundsupport i form av "heja Rögle". Skrev att jag hatar Rögle efter dom snodde Dicken. Han skrev att alla var.rörande överens att han inte var värd pengarna och att han borde stannat i modo.
grimiss: Impad av segern senast. Kan ärligt säga att jag hade börjat släppa årets säsong och bara följt det sporadiskt. Tycker det var vår överlägset bästa match denna säsong sett till offensiva chanser. Skapar mer denna match än de 2 tidigare tillsammans. Mycket tack vara Anderson som slår uppspel FRAMÅT banan. Härligt att se! Spännande att se ifall man kan följa upp ikväll.
Saleva: Rönningen sjukskriven ytterligare två veckor. Hinken har bara pratat med hans agent. Det är väl jävligt märkligt, om en anställd är sjuk måste väl arbetsgivaren har rätt att tala med personen.
Alternativet hade ju varit att låta Olofsson stå och så ta in en junior som reserv.
Jag antar att Modo vill ha något mer tillförlitligt, vi är ju under en ny uppbyggnadsprocess.
Skellefteå skulle inte ha några som helst fördelar av att låta en målvakt som behöver få matcher bussa genom hela Sverige för att sitta på bänken.