Janne G: Många MoDoiter är rätt less på denna säsong och jag själv tycker det varit B. Tror ändå AIK och MoDo är jämna i ett slutspel. Nu tar jag mer vin..
hockey_21: haha Milton, aningen onödigt kanske men en ungdom är ändå skön! Vet dock precis hur det kan va, minus 18 här i Näsåker och dag två ville inte den kära gamla V70:n starta.
Gusse: Exakt detta som är Modo ja. De kan inte spela hockey i 60 min. Nästan så man hoppas på en AIk vändning så de kan åka därifrån med svansen mellan benen. Bedrövligt uppträdande
Inte ett dugg förvånad vi står ju stilla och spelar hockey. Dom tog ut segern efter andra. Man tror man är bättre en vad man är det som är Modos problem. Vi är ingen stormakt måste spela i 60 minuter.
Momentum gör mycket. Nu spelar AIK för de har inget att förlora. MoDo har aldrig varit så här bekvämt i ledning och de klarar ju oftast inte ens av ett spelövertag utan att bli övermodiga så....
Men AIKs första mål är ju ren flax. Det andra är ett riktigt hockeymål, det tredje, ja då är vi i skiten mentalt
Monno: Vid 3-5 målet ser Bengtsson Bagenda hur tidigt som helst och pekar som tusan att någon ska ta honom. I slutändan står Bengtsson och markerar ingen alls med Bagenda 3m ifrån sig. Hur tänker våra backar ibland?