De där tröjorna blir bara snyggare och snyggare för var gång man ser dem. Det svarta ger en tuff och hård känlsa. Att ha grönt där skulle väl på något sätt ha historiska vingslag, men det är inte ens nära att vara lika snyggt.
El Maco: Vad jag vet så är väl finanseringen säkrad.Dock så är det inte klart med en arenasponsor men dom pengarna som kommer när sponsor är klar ska minska låneskulden om jag har fattat det rätt.
Ah, kul med fräsch bild! Ska förresten bli väldigt intressant att se hur trött PH är efter att ha cyklat från Sundsvall till Övik för invigningen om ett drygt år...
Dawidovski: Hmmmm..vet att tävlingen är avgjord men kan ändå inte hålla den här inom mig: "Neej...akta!! Jag vill leka levande CHARAder nästa match också.."
Albert Hall: Vaaa? har jag inte sagt, inte vad jag kommer ihåg iaf. Däremot har jag nog sagt att ingen i ES skulle kunna slå ner chara i en ärlig fight på isen.
De där tröjorna blir bara snyggare och snyggare för var gång man ser dem. Det svarta ger en tuff och hård känlsa. Att ha grönt där skulle väl på något sätt ha historiska vingslag, men det är inte ens nära att vara lika snyggt.