Paddan: Eftersom mitt förra förslag var en lite omformulering av vad han sa i en intervju på radion (för att få det lite roligare), så kommer här originalet också. Det kommer därför att jag insåg att det blev ganska roligt det också.
Ja, hmm, att vinna en tävling på ett modoplank är nog ingen större merit bland mina lulingvänner är jag rädd. Att ranka den gentemot mina andra segrar är ganska lätt. Konkurrensen är inte överväldigande om man så säger. Tvåa efter seriesegern i kommunserien i fotboll P-14 för, ja en del år sen...
Undrar om Souray verkligen kommer att orka tre perioder?
Albert Hall: Jag tror att Souray kommer orka hela matchen... han behövs på isen för att psyka ner Salo.Vilket varit oerhört succesivt de senaste matcherna.
Succesivt? Ja, Souray är nog en av dom som orkar med den speltid han får just nu. Oehört nyttig för laget.
Mycket intressant match. Kul att se att två av dom mest kritiserade spelarna i Modo, Salo och Näslund är bra. Allt Näslund gör har en tanke bakom, fast skillnaden mellan succé och fiasko är inte särskilt stor.
Tredje perioden återstår och allt är totalt öppet. Min gissining: nästa mål vinner.
(Om inget av lagen något gör något mer mål kan jag nästan slå vad om att Modo vinner.)