Salle: Det verkar som att många är flygintresserade här. En del gillar tåg också. Jag har också ett eget litet aero-plan. Fast mitt är på fyra hjul, men dock samma skapare som JAS.
wap.hockeysnack.com Sale jag kan inte se bannern men om jag inte är fel ute så är det flotilljen längst fram och plannr bak typ F21/23 osv.. om nu om F21 hade 23 an. Lite kuriosa hade en på Jobbet som var från Sveg som berättade hur det kändes när dom sk Ryssarna låste radarn i sina MIG... Det blev blött i Brallan
Paddan: Jag tar pallyftaren och kör fram en pall guldstjärnor. Fast det där med Tomas Jonsson tvivlar jag på. Han sitter på nedersta raden tvåa från vänster med sin klassiska tröja nummer två. Den tvåa du kanske far efter är vänsterarmen från Mollas 23:a.
hellge: På det "facit" jag har så är Lars Norgren iklädd #6, det nummer som Tomas Jonsson "den yngre" senare kommer att använda. Det fanns ju fler än en Tomas Jonsson vid samma tillfälle i laget. På lagfotot har denne Tomas Jonsson dock #37
Du har alltså facit? Kan du se om Tomas Johnsson 3 finns med? Han som byggde om kommunens spadar till skotträningsmaskiner och sedermera drog till Hollywood för att spela in actionfilm med Dolph och de andra.
Tunga pjäser där på första raden, Lasse Lindgren, Peter Gradin, Sune Ödling och Bosse Berglund. För att inte tala om den mellersta raden med Anders Kallur, Nubben, Thorsan.
Eftersom Paddan la ribban och svarade blixtsnabbt kommer här några bannerfrågor:
1. Två av spelarna har illröda skidskor. Vilka är det och var är det för märke på skrillorna?
2. Vad heter Modos tredjekeeper på bilden?
3. Den långe spelaren i mitten mittens modeklubb?
4. Den högra tränarens namn och märke på skridskor?
5. Som jag kan se det har sex av spelarna spelat i NHL, vilka?