knaskamilla: Sambiblioteket låter som du skulle kunna vara mycket långt norrut=) Skickar me en ny bild only for you. Såna bilder skulle jag vilja kunan ta i Övik. Så MoDo gör alltid minst ett mål?
Det kan bli svårt, såvida du inte satt på bibblan i Härnösand och skrev du också. Jag tänker inte åka till Sollefteå bara för att leta efter försvunna tecken (eller icketecken).
Portello: Blir det 0-0 så blir det kryss. Mycket hänger på Lahtinen-Pirrokampen. Jag bedömmer Södertälje-Modo vara den mest intressanta matchen denna omgång. Fast jag bedömmer alltid Modos matcher vara det.
NuMountain: Ser man tabellmässigt så är också MIF-LHC och BIF-LIF rätt intressanta ut. Typiskt att C+ visar den minst intressanta matchen, nämligen DIF-FBK.
Ja, möjligtvis. Fast jag hade inte tänkt göra ngt av det. Däremot tycker jag att alla ska ta chansen att se hur normal han klarar av att se ut på bilden, så jag lägger ut den igen.
Frisco: Tung förlust för ÖSK. Lelle stack ut hakan i ÖA idag och sa att målet var en topp fyra placering. Vilka lag ska ÖSK ha bakom sig för att klara av detta? Kiruna och Vallentuna är två lag men vilka flera?
Frisco: Huvudsaken är att Kiruna och Vallentuna är efter när serien är färdigspelad. Detta skulle innebära att öSk stannar i Allsvenskan och det goda sammarbetet med MODO o ÖSk kan fortsätta.
Till sist en fråga..I vilken klubb spelar Jens Öhman den 1/2?
MartinSedin: Det har du rätt i. Det är naturligtvis det viktigaste. Jag gissar att Öhman spelar i MoDo (Jag gissar (hoppas) även att Hammarby vinner över Molde i Nackas Minnes Final om en liten stund).
Sov sött!