1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 545417 inlägg · 4159 ämnen

Bäva Brynäs!

Sv: Bäva Brynäs!
Frisco:

Ja, verkligen! Det är ju bara skickligt att valla via både målvaktsmasken OCH skyddsnätet!

knaskamilla:

Gå och lägg dig!

Ni andra:

Gonatt.

knaskamilla: Nä man får bara se 2 mål av MODO T_T

knaskamilla och Frisco:

Skönt att MoDo har förmågan att göra åtminstone ett Brynäsmål per säsong.

Wewillwintoday: "Starkt av MODO att vinna ikväll med 5 spelare borta,"

Det var fruktansvärt oartigt utav er! kommer aldrig att glömma det ni gjorde igår *ler*

65 Selander: Vi kommer inte heller att glömma!! ;-))
Finfina minnen!!

knaskamilla:

Ja, så var då Jensas återgång till ÖSK bekräftat av MODO Hockey. Han går redan under dagen och är med i kvällens match då ÖSK möter Boden i Kempis. Se länktips.

Tack för hjälpen Jensa. Du gjorde enligt mig ett lysande inhopp.

knaskamilla:

Nu är jag definitivt inloggad, men då smiter istället du undan och underlåter att komma med en förklaring. Tråkig form av kommunikation det här...

Björn VII: Enstämmiga MooDooister, är de bekanta:
Saxat från Keb's dåliga gd-krönika, lika språkbegåvad som vår egen Hasse:
"Modo har blivit tryggare och tätare i sitt bortaspel. Nu spelar laget ungefär på samma sätt såväl hemma som borta.
Alla spelare litar på varandra betydligt mer än tidigare, något som Pirro Alexandersson har stor del i, enligt enstämmiga spelarröster.
"
Att Bulan är enstämmig har man ju hört, men vem i MODO måntro? I BIF's seriösa gb har de svaret på BIF's motvind: Bocken brann inte i år!! Så nu vet vi alla.

Wewillwintoday:

Jaha. Då räknade jag fel på ett mål.

Björn VII:

Jag ser att du är inloggad, så det är väl lika bra att passa på:
Pirroeffekten? ;)

(Hirsch i mål igen imorgon, för övrigt...)

knaskamilla:

Psch, självklart är det en Björn-effekt vi pratar om, även om jag kanske är lite för blygsam för att ni allihop skall hylla mig här i gästboken. Jag la ut förutsättningarna och Pirro levererade.

Sitter just nu och skriver ett kompendium för min nya enpoängskurs: "Managing underachieving hockey-coaches with great hearts - by fear!"

Wewillwintoday: Fortfarande inga bilder=(

Frisco: De finns här på hockeyligan.se nu..
Tror det är samma bilder som läggs upp på comhem.se...

Wewillwintoday: Stort TACK!

Lumber Jack:

Jag glömde säga det, du hade rätt: Grattis. Synd att du skulle ha det just igår.

westerlind:

Tackar, tackar. Du får trösta dig med en insändare ur LT från din fars hemdomäner.

Lumber Jack: Hahaha, underbart. Det är sånt här som får en att tro på en framtid för mänskligheten.

Stay metal.

« · 203865