jonsson: Ja, då gör de mål på tenikningen efter en tveksam icing. man släppte två i första perioden då modospelaren var först, men blåser nu när det var mycket närmare.
Steken84: ser trött ut. Tappat egna zonen och börja slarva. Lätta mål defår. Ja konstigt att de intr slog av den icingen. Rädd att de inte orka hrla matchen tyvärr. Oj berga kanske skall ha med sig en. Vafan å deras målis tar av sig målvaktrn och tvinga blåsa
Djuunaz: Det är inte sant. Han var grym i slutspelet ifjol. Hellkvist förväntar sig samma formutveckling, vilket jag kan tycka är problematiskt. Långt kvar till slutspel.
Ishockey: Vi ger Löven alla lägen dom gjort mål på. Vi har bra kontroll generellt men nu och då slarvar vi och ger Löven pucken i bra lägen som dom förvaltar bra. Och tyvärr är det lite sirap i 1a kedjan.
Nu kör vi över dom i sista. :-)
För övrigt så undrar man ju hur Hedbergs klubba gick av innan 3-2? Jag missade just det.
Gavelo: Kanske inte ska belasta målvakten hela tiden, hur är försvarsspelet/styrspelet. Det kanske är där felet är att inte laget styr ut puckhållaren till ett sämre läge. Felet kan vara tidigare än just målvaktens agerande.
Ishockey: Nu säger jag ju inte att allt är Hanses fel utan försvaret har såklart en del i detta, men faktum är att Hanses stora problem är att han är ojämn, höga toppar men också djupa dalar. Idag ska han ha 2 av 3 puckar.
Rytter: Hanses borde ha tagit 2:an också i mitt tycke.
Tror i ärlighetens namn att vi skulle behöva värva en stjärnmålvakt om vi ska ha en chans att gå upp i år. Hanses är ju åtminstone ett känt namn så det är väl inte helt omöjligt att någon annan klubb skulle vara intresserad.
Måste hylla Forsberg. Där har vi en kille som höjer sig när tempot och intensiteten går upp, kul att se.
Får se om vi orkar vända nu i tredje och kan göra match av det. Hur som helst så är jag nöjd att vi visar att vi kan hålla en hög nivå. Gäller bara att plocka fram det oftare mot sämre lag.