Poffa, scim, Knasgudinnan, AM, Björn VII, kärran, Frisco & Karin m fl:
Hahaha, ni skulle ha sett NuMo, han var överlycklig och otroligt trevlig fastän han hade lite problem med balansen. Både LJ och han blev snabbt favoriter bland alla brynäsare - vilka kungar. Vi hade skittrevligt tillsammans och herr Selander och jag tog en massa komprometterande bilder.
Synd att inte ni kunde vara med, men det tar vi igen på lucia - då kommer Brynäs inte att visa någon förskoning, mitt tips blir MoDo- Brynäs 2-7, det som kommer att bli känt som "Bloody lucia" i MoDos historia.
Fruktansvärt irriterande. Mina förhoppningar om att det skulle komma bilder under dagen verkar grusas också. Be borde ju ha kommit upp redan men icke. Jäkla klåpare!
I väntan kan alla andra få se väl utvalda matchbilder från Modo - Linkping. Högerklicka och välj spara på länken, som dessvärre är rätt stor (måste hitta ett bra konverteringsprogram)...
Hehe. Kul galleri! Men har inte Olle lyckats fastna på bild, eller var du tvungen att cencurera bort de bilderna p.g.a. att det tydligt syntes att han är MoDosupporter?
Japp, lämnar man en #21 med stort hjärta för sin klubb ensam med puck och en Juuso-fri målbur så blir det så.
ZZZzzzZZZ.