Poffa: Igår var naturligtvis stollarna från Skogås på plats. Det första jag möter på parkeringen vid Gavlerinken är Ingo som med knutna nävar kommer graciöst springande som en skenande elefanthjord. Bröderna Martinsson ryggar förvånat tillbaka, medan jag tar upp kameran. Dock hinner jag inte värja mig mot den kramsjuka modoiten (ni är likadana allihopa). Sedan hoppar überstollen himself - Roffe - ut ur Fårrden. Han bubblar av stolthet och kräver att få visa oss brynäsare hur "fint" han modofierat sin representationsvagn.
Poffa: Hmm, de där första meningarna lät ungefär som om de skulle kommit från de där individerna som står och väntar utanför Systembolaget på att det ska öppna för dagen.
NuMo: 15 min kvar där. Händer forfarande inte mycket på skärmen förutom att Duba spelar bra samt att dom zoomar in tasken, förlåt Masken skall det vara
NuMo: Ni skulle haft en utvisning t o m enl Wahlman och han brukar ju se allt. Mycket MoDo nu.... dax att knäcka en Erdinger till så att man orkar internethetsa ;-)
Joshua_Tree: För egen del kommer jag ihåg att det var på modohockey.se jag läste det första gången. Fast jag kom inte ihåg vad klockan var, eller vad jag gjorde just då.
NuMo: Lite så här off-topic kan man konstatera att Leksand och Djurgårdens kamp om vilka som är sämst i Sverige förnärvarande fortgår. Nu närmare de sig fem perioder och en förlägning utan att något av lagen har vikit ned sig och gjort ett mål. Rafflande!
Igår var naturligtvis stollarna från Skogås på plats. Det första jag möter på parkeringen vid Gavlerinken är Ingo som med knutna nävar kommer graciöst springande som en skenande elefanthjord. Bröderna Martinsson ryggar förvånat tillbaka, medan jag tar upp kameran. Dock hinner jag inte värja mig mot den kramsjuka modoiten (ni är likadana allihopa). Sedan hoppar überstollen himself - Roffe - ut ur Fårrden. Han bubblar av stolthet och kräver att få visa oss brynäsare hur "fint" han modofierat sin representationsvagn.
Se länk>>
www.shell.linux.se/wlind/images/051119_BIF_MoDo/P1150117.JPG
Dålig smak har tydligen inga gränser - Själv tycker jag Ångermanland skulle vara ett lämpligt område som naturreservat för folk med såna här böjelser.