Olle: Jag tycker de är värt varenda krona. Sen att man kan se alla i efterhand är ju med ett plus. Jag tror det kostar 79 kr per match på viasat, å då kan man väl inte välja vilken match heller. Sen som du säger, ingen hd där inte. Tacka vet jag 360.
yngwie: tack. Ja min fråga var lite lat, jag fick tummen ur och ansträngde mig tillräckligt mycket för att kolla upp det själv :) 355 för hela slutspelet...canal+ kan ju dra sig i pungen i jämförelse. Vad kostar det? Typ 109 kr per match? Och då är det inte ens HD.
Nu kastar Getzlaf handskarna...bra där härföraren...
hs0n: Jag orkade inte med att leta stream och all raggarkvalla så jag köpte playoffkit för 355. Det ångrar jag inte, helt klart värt och bra kvalla med.
yngwie: Har försökt, både 2 och 3 gånger, haha.. Tycker väl inte den är nog intressant + att streamkvalitén gjort mig irriterad minst 10 ggr under alla försök
yngwie: Hawks är inte lika heta som förra året men nyckeln är ju ändå "bara" att skicka ut en av tvillingarna på bår med hjärnskakning. Svårare än så är det inte för att vinna den här serien.
Frisco: Vi kanske bör tillägga att tiderna är i Eastern Time. Dvs Vancouvers hemmamatcher börjar kl 4 svensk tid och Chicagos kl 2.
Värt att notera är även att det finns ett antal dagmatcher inplanerade under helgerna, bl a två mellan Caps och Rangers samt en mellan Red Wings och Coyotes.