Inlägg: 1374009
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Poffa: Såg inslaget på tv4/play nyss. Magiskt! Tre svenskar genom tiderna som vunnit poängligan och alla tre öviksbor. Odsett på det?
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Poffa: såg det och ja man blev nästan tårögd jag tror att många inte riktigt förstår hur stora och omtyckta dom är i Vancouvers.
Jag hoppas att ni alla såg inslaget om Daniel och Henrik i TV4. När man hör lovorden från fans, lagkamrater och svenska hockeyexperter är det nästan så man blir tårögd.