Henrik Sedin leder nu poängligan med fyra poäng och är nu bara -4. Det hade onekligen varit tjusigt ifall båda bröderna får vinna varsin poängliga under en och samma säsong.
zigge: Ja det kan nog hända att Hedman står på andra sidan domustrappan i vinter. Vem vet, kanske sedinarna kan stå där och hålla hand också om grinuffe anser att dom inte platsar i "heart of hockey"?
Jantelagen är för härlig i Örnsköldsvik. Sedinarna är i Stanley Cup-final och Allehandas huvudnyhet är... Att orienteraren Marcus Andersson från OK Nolaskogarna vann guld i skol-VM.
Bad_Brett: Jag har ju inte för vana att försvara ÖA, men det är väl vida känt att de inte direkt satsar på sin hemsida. Och då deras tidning trycks kring midnatt så kan man knappast säga att den nyhet som är högst upp på sporten är deras huvudnyhet just nu.
spud: Nee, sen beror det tydligen lite på "vilken väg" man kommer in , via Sport, Övik elr nån annan väg. Det de verkat satsa på, är nån konstig "censur-funktion", som verkar censurera de flesta inlägg
Olle: Ringer du o väcker mig i natt, kvart över 2 sådär?? Usch, som vanligt Fredagskväll-trött, ska man orka? O ska Hedman o co orka? Kunna överlista Tim Thom? Tycker målisarna varit ibland överjävliga vissa matcher - för att sen, likt Luongo, göra självmål...
zigge: Det beror på. Är du en singelkvinna, finns i min telefonbok under kategorin "tio-i-två-ragg" och på förhand har givit mig portkoden så finns det en chans att jag ringer.
Nej jag har varit lekfarbror åt ett gäng knoddar hela dagen, jag har precis avlönat mig själv med en tolva whisky och kommer förmodligen bränna av tidigare än jag någonsin gjort på en fredag kväll. Är det fredag idag förresten?
DariusK: Var det Daniel som sa att de hade så varierat pp, så de behövde inte ändra nåt? Vet inte jag, hur vore det att göra mål nån gång? Men som sagt , Boston's 5 mot 3 sög ju verkligen. Ska det bli en 7-setare?
Henrik Sedin leder nu poängligan med fyra poäng och är nu bara -4. Det hade onekligen varit tjusigt ifall båda bröderna får vinna varsin poängliga under en och samma säsong.