Frisco: I och för sig, men är det inte lite dumt att börja veckan på en tirsdag? Vore ju ungefär som att utlova en niopoängsvecka och sedan få stå och skämmas för att det bara blev en sexpoängsvecka.
Tyvärr har Hegerfors den här gången ko-mmit snett och trasslat in sig i...sanningen (länktipset). De mäktiga tjurarna verkar dock, bilden till trots, inte vara med i dragkampen om Duus efter Hvidovres konkurs - det står mellan blåa rävar från Fyn och kobror från öst-Själland. Nej, jag har tyvärr inte sett Bengt Hedin på något öresundståg, så jag tar för givet att MODO i detta fall går miste om eventuella go'bitar. Suck, jag tror att Percy trots allt kommer att vinna kampen om "Hela Danmarks lag", vilken nesa.
Frisco: Jomenvisst, men du får inte glömma att Michael serverade honom fina puckar också att knoppa in. Men han var nog född till att göra mål den mannen.
Frisco: Mmmm, vad det sög till i en viss tarm nu. Den femte dansken var givetvis Brian. Och du, nu snackar vi fotboll så blanda inte in nån halvfjärs från MoDo.