Frisco: Tacka Helg Ernest. Det var han som tipsade mig till Depeche Mode-konserten i Fredag som jag iofs lyssnade på min stereo men spelade in via Sceamer.
Frisco: Värst vad perioden gick snabbt. Bara 1-0 i baken, det här kan ju bli bra ändå till slut. Djurgården måste verkligen vara usla i år när man inte ens lyckas dominera mot oss på hemmaplan.
En period spelad, vilket lämnar två perioder kvar, avslöjade kommentatorsflickan innan hon drog igång AC/DCn . Det hade hon ju inte fel i.
Salle: Enligt swehockey var skottstatistiken 5-10 efter första perioden. Verkar oroväckande det här, vi ska ju normalt ligga under med 27-1 eller något sånt i skottstatistiken.
Poffa: Äh, det duger väl, tycker bara att det känns som att hon verkar vilja få med lite för mycket detaljer i sina kommentarer och därför ger ett lite uppsplittrat intryck.
Salle: Det är ju inte så många där än, men det kommer kanske att bli. Jag antar att folket har varit på teater, museer etc. Emellanåt kan man i alla fall höra en domarvissla.
Sådana här gånger skulle jag nog hellre lyssna live från spelarbåset.