Tycker inte vi ska värva nått till första just nu, kör Woods-Dick-Aagaard där, de har en skön kemi och visar ju att de håller i en toppmatch.
Däremot måste vi fundera kring andra kedjan, där behöver vi in med minst en ytter så vi kan köra Sven-EJK-Ny.
Drömmen vore ju en ny offensiv center typ Sam så vi kan bygga en helt ny andrakedja. Skule jag få önska så en ny center och en ytter som blir grunden i en ny andrakedja.
modomille: tycker faktiskt gradin fått sjukt sjukt lite credd för den värvningen. Halva forumet började runka av Jesus i avund pga hans extremt bra å dyra värvningar när josh presenterades å gradin kallades snål osv osv.
grimiss: Tycker Gradin är väldigt bra på att scouta och ta in referenser på enskilda spelare, ställer mig dock lite frågandes till hur han bygger laget men han kommer nog motbevisa mig.
grimiss: Med tanke på vad förstakedjan visar ikväll(Aagard 1,5 mål) så är frågan om man inte ska låta dansken vara kvar däruppe och värva nåt till andra istället
Ganska tydligt i denna match hur beroende vi är av första kedjan levererar. Det är bara.öppna plånboken Hinken och vänta inte som ifjol nu. Finns bra spelare men man får nog betala lite men samtidigt ja vad har man för val om man ska vara med och slåss om det kommer det kosta med.
Monno: Ja att en 18-åring är upp och ned är inget överraskande, det är så det är i den åldern. Och så länge det är mer positivt än negativt som det är i Noréns fall, så är jag nöjd.
Grejen är väl att vi kanske borde haft ytterligare en seniorback, så man inte nödvändigtvis behöver spela en 18-åring som ordinarie.
Vilken otroligt rolig match och kolla på, man har saknat hockeyn under karjala.