{9682}: Apropå laguppställning. Kan inte bara vara jag som tycker att Jon måste kunna fixa så man får se laguppställningen innan varje match på sociala medier. Ungefär 2 timmar innan nedsläpp. Likt alla andra klubbar gör. Enkelt och snyggt sätt att bygga intresse och kvalité för supportrarna.
Sigge: ja snacka om att inte vara vakna. Och varför försöka med 12 backhand rensningar. Sen inte någon vunnen kamp eller pass på blad. Får verkligen hoppas TO hjälper
Gavelo: Men kan vi snälla sluta be för ketchupeffekt angående Södergran. Han är ingen poängspelare och har aldrig varit. Att han bidrar på det sättet han gör nu är en ruskig bonus!
{10015}: Men snälla sluta, är väl bara bra om han kan bättra sitt skott? Han är inte gammal heller, kan ju bli en powerforward som gör poäng. Vi alla ser ju att han har mycket bra hockey i sig
Sigge: jag är mer orolig för bernardt och näsen som backpar i ett slutspel. Tendenserna senaste 10 matcherna med indianare och naiva uppspel. Visst jag köper att vi fått mer possitivt utav det i serien. Men kommer dom att få lika mycket ytor i ett slutspel? Inget framgångsrikt lag har haft 2 sjukt offensiva backar i samma femma. Spela dom i pp.
NuMo: tråkiga var ju att efter TO hade dif haft 0 och intet och vi tagit över till 90% puckinnehav. Sen bjuder vi in dem genom att va slö o nonchalant. Blev ju nte förvånad över vilka 2 backar som var inne. Även om ingman o brickan också strulat wn del.