{9682}: löven spelar exakt som de gjort hela säsongen. Lever på omställningar och kontringar, inget riktigt eget spel. Dominerar skotten pga en del pp. I 5-5 växer dif in i matchen och är bättre i slutet av perioden
Robin Ztorken L: Rätt pinsamt hur DIF byggt truppen. Tror inte att de orkar, men kanske hittar de glöden nånstans. Möter gärna DIF i final om vi tar oss dit.
{5647}: Jag ser samma. Men jag skiter fullständigt i vilka som vinner. Det är vårt år i år. ... nu suddade jag... Fagervall är på tv... vi säger samma. DIF's rutin ger dem större chans att ta detta.
Zource: Tycker det är kul hur Lars och Fredrik konstant ska ta upp "Vilken otroligt fartfylld, intensiv och högkvalitativ ishockey som spelas".
Personligen har jag snarast blivit mindre rädd för båda dessa lag. Tycker det är rätt hafsigt. Matchens behållning är lite juniorer som kör tuta-och-kör-hockey, men spontant känns det som att vi är betydligt starkare.
Men det är klart, man har ju bestämt sig för att det här är den moraliska finalen, så då måste de väl "double down".
{10015}: Ja, hakningen är verkligen solklar. Misstänker att Stråhle torde bli vansinnig över att han tar en sådan hakning för att han är less.Urusel disciplin.
{9682}: vet inte varför de anser att han ska bli avstängd i morgon. Tyckte lövenspelaren var den som gjorde felande vid sargen o sen en liten eftersläng. Menar de att det skulle vart buttending? Jag vet inte jag. Såg inte så noga. Men domaren stod ganska nära får man ju säga.
{5647}: Rövhimi för göra precis vad han vill. Han har haft en egen regelbok under hela hans pissiga karriär. Att domarna accepterar hans beteende är häpnadsväckande.