knaskamilla: Det har jag inte alls det. Men när det gäller Falcon/Carlsberg så är jag mycket försiktig eftersom det förmodligen är någon känd som läser mitt mail. Man är liksom född och uppvuxen med det däringa ölsorterna och läskblasket.
Sannes: Då är det bara att hoppas på att det löser sig som han som sket i vasken sa. Du kan ju hojta till när du fått dina biljetter så kanske du och jag kan gå och se nån braig match tillsammans.
En eventuell SM-final mellan inte MoDo och Brynäs i alla fall...
mike66: Tja kommer du bara hit ner till mina trakter så fixar vi det galant. Jag åker tyvärr inte upp till dig, vet inte om jag hittar hem då, har nämligen aldrig varit så långt upp i landet.
knaskamilla: Nja vete tusan om det är så enkelt. Men de har funkat genom alla år att vara lite försiktigt, tack vara det så har jag fått många biljetter från Falcon bla Friidrotts-VM och Fotbolls-EM i Göteborg.
mike66: Det finns inte så mycket mer att tillägga kanske någon nere i norra Sundsvall blir sur och ledsen nu när de ser att du och jag ligger lika och tror att det är en komplott tillverkad av SVT, Aftonbladet, SR, DN, Expressen med flera för inte kan väl Really-Mike och Real Frisco ligga i delad topp i en tävling som Rinksite där det handlar om hockey för där borde väl det sydligaste laget leda med Solvallalängder.
Frisco: Jo nog är det en komplott alltid. Jag vet att du säkerligen loggar in på mitt konto och ändrar mina tips när jag sover. Annars så skulle jag leda med mer än några kryZZmatcher.
Du glömde dock supportertoppen. Men den lägger jag så gärna in för allmän beskådan. Inte helt oväntat toppas den av storsupportrarna nr:1:
mike66: Närå, här är det lugnt och stilla. Inget svar, inga friplåtar. Jag har nu helt krasst insett att de har dragit in min "vinst" eftersom både jag och framförallt mamma har jobbat på Falcon. Nu får jag mitt straff för att jag har fått friplåtar till andra evenemang som de har sponsrat..... Och som ytterligare straff är att jag i den omgången råkade komma före stortipparna (tror att det är dig jag syftar bla....)
Det har jag inte alls det.
Men när det gäller Falcon/Carlsberg så är jag mycket försiktig eftersom det förmodligen är någon känd som läser mitt mail.
Man är liksom född och uppvuxen med det däringa ölsorterna och läskblasket.