Jag vill bara uppmärksamma alla på att det spelar ingen roll hur dåligt vi än spelar så smakar en kall cola med is, ungefär som kall cola med is. Slutet gott, allt gott. Mvh.
kJakob: Jag är på plats. Led med Milton som behövde göra intervjun efter perioden. Hoppas han får göra fler intervjuer så han får bli lite varm i kläderna.
Smurfen: Vi ser vassa ut i offensivzon men resten av banan ser det förjävligt ut... får vinna våra matcher med typ 6-5 om vi ska ha en chans för försvara kan vi inte.
Flytgubben: Gästrin är extremt bra i sin årskull men jag skulle bli förvånad om han tar en plats i A-truppen i vinter, inhopp känns rimligt men nog inte så mycket mer än så.
Sigge: inget särskilt inför ikväll? Är Gästrin bra? Finns det chans han tar en fajt om en plats denna säsong eller är det bara för att lära och se denna gång?
Zinch : Tycker Ranta och Jasek har varit bra på att hitta varandra dessa två matcher, däremot kändes inte jeppe särskilt delaktig senast. kan ha varit pga. bristande intresse mot blötröven också
{5647}: Vad har hänt med Måns Carlsson? Går knappt att känna igen honom. Måste ha tappat minst 10 pannor under sommaren.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag gillade den där "krabbfiskaren från Lysekil"-looken... påminde lite om hur hockeyspelarna såg ut på 90-talet. Men nog känns det som att han har jobbat hårt i gymmet...
Heyerdal: Jesper Olofsson är tydligen sjuk. Hoppas han piggnar till då jag anser att han behöver all tid han kan få med Jasek och Ranta. Så hoppas han är tillbaka innan matchen mot Timrå på lördag och att ingen annan blivit sjuk också.
Smurfen: Jo, han, Ladue och Norlinder turades om att spela. Lite ovanligt att "NHL-killarna" är med i den typen av övningar. Det får såklart en att fundera lite på varför...