Monno: Exakt. Blev grymt förvånad att det inte blev mål i arslet också. Skitarena med dålig is, skitdomare och en riktig jubelidiot till kommentator. Har suttit med ljudlöst hela matchen.
Lyckas vi på något sätt göra ett mål innan Frölunda i sista perioden så kanske vi har en chans, annars så ser det svårt ut. Vi är ju oftare på utvisningbänken än på planen och det är ju för att vi står på hälarna och glor när Frölunda har pucken.
Men vad är det för jävla pajas domare jag brukar aldrig klaga på domarn. Men det här tar priser hur i helvete kan dessa 2 få dömma shl. Man har följt hockey länge men aldrig i mitt liv har jag varit så förbannad som jag är nu på domarna. När vi äntligen gör en bra match så ska pajasarna förstöra den.........
Asså, Djuse är ju helt fantastiskt usel. Han gör samma sak hela tiden. Men samma resultat varjegång. Ställer sig på pucken vid sargen och tappar den när det kommer en attackerande spelare.
Nu får det tamejfan vara slut på dessa jävla utvisningar!!!!!!!! Modo har 5 mot 4 och tar 2 utvisningar så att Frölunda får ett 4 mot 3 läge. Jävla horungar i modo!!! Ger bort matchen totalt.
9_TNT: Såg highlights. Första chansen Frölunda får hamnar Carlsson på rygg och i den sista så spelar han inte heller blad mot blad. Killen är rejält svag defensivt, även om han bättrat sig ska jag medge.
{7639}: Ja de är inte utan att man blir tok positiv, men va fan. Någon gång sak de väl lossna för oss. Så varför vänta i all evighet. Vi släpper loss redan i kväll och så seglar vi vidare på en härlig vinst våg. Fram till seriens slut.
Det känns ju lite jävligt att nu spelar faktiskt modo riktigt stabilt, fast det enda man väntar sig är att dom ska klappa ihop man har ingen större tilltro till dom. :-P
Ojojoj!
Nu börjas det igen.