I slutet av den första perioden Tomi Kallio ett hårt skott som Modos mål- vakt Juuso Riksman tappade ut till Patrik Carnbäck som rakade in returen, vilket betydde 4-3.
" Det var kanske inte helt rättvist i det läget. Modo kämpade och slet och var väl värda minst en poäng."
Jag hade sovit gott inatt om vi i allafall fått en poäng !!!!!!!
Än är det inte slut..Vi vinner på Onsdag och vinner på fredag (Har intalat mig det eftersom jag fyller år, vore en bra present från dom till mig) så har vi 2-2 i matcher sen. Perfecto.
poffa: MaJo är visserligen spelskicklig back med ett riktigt bra rightarskott och härliga offensiva kvalitéer. Men defensivt tycker jag att han kan vara stundtals rikigt dålig. Han missar enkla markeringar framför mål och är inte tillräckligt stark för att flytta på spelare. Ju mer fysiskt spel på banan desto sämre blir han. I slutspel tror jag Wilde är nyttigare.
Jo det är klart, MaJo har ju ett bra skott och är hyffsad offensivt medans Wilde har INGET skott, INGET offensivt, INGET defensivt och är mycket SÄMRE än MaJo på skridskorna. Jag förstår din tankegång...
nikki88: Finns inte en chans att han platsar bland de superbackarna i Toronto om han spelar som nu... Man glömmer dock bort att han fick dra ett tungt lass före jul när Brithén bytte backpar varje sekund och inte visste hur man coachade..
I slutet av den första perioden Tomi
Kallio ett hårt skott som Modos mål-
vakt Juuso Riksman tappade ut till
Patrik Carnbäck som rakade in returen,
vilket betydde 4-3.
" Det var kanske inte helt rättvist i
det läget. Modo kämpade och slet och
var väl värda minst en poäng."
Jag hade sovit gott inatt om vi i allafall fått en poäng !!!!!!!