Heyerdal: Nu tror jag löven tar denna serie. Dessutom med denna orkeslöshet i antågande lär man åka på däng i andra chansen. Nej inte pessimistist bara en känsla.
Domsjö: Ja herregud, du har visat de är numret större helt klart, med lite mer effektivitet eller utan barto hade de vunnit första matchen med. Synd hade hoppas de fanns lite glöd i modo och att de skulle visa lite vilja.
{5647}: Utjämningen av fördelen vi skaffade förra matchen, då vi hade en bra attityd har ätits upp helt av vår usla attityd den här matchen. Inte för att spelarna inte vill, men man är ju förhandlingslamad.
modomille: Kan man inte skylla på samma för båda. Det betyder isf bara att björklöven är mer mentalt starka och kan motivera sig ändå. Men ja det är troligen de sista nämnda då.
atomragnar: Har lite svårt att förstå Lövens taktik när de ska skjuta. Spela någon helt fri då Bartosak har fri sikt. Tycker det blir farligare när någon skymmer.
{8384}: Från andra perioden har vi blivit bitchslaped. Så är det bara. Björklöven har inte visat en enda brits vad jag tycker. Modo har spelat helt harmlöst. Löven leker med oss nu.
Steken84: fattar inte varför alla pratar om ”uppflyttning”. Varför skulle något lag flyttas upp om säsongen ställs in? Ser ingen logik i det alls. Finns det någon uppgift som pekar på att ett sådant beslut är rimligt?
Blake: Håller med dig. Tycke ocksår det är patetiskt hur Cannata hyllas idag av kommentatorerna efter att inte haft några speciellt svåra lägen mot sig. Fan vad less jag är på det här just nu.
I tisdags var man överlycklig och allt var kung. 2 dagar senare så spelas det zombiehockey i fjällräven. Det för att någon asiat ätit insekter doppat i fladdermussås!
{5647}: Nu kan vi prata rulltårtevärldsrekordsförsöket Björklöven håller på med.
Om man sätter priser/biljett till 1 krona så skulle vi nog ta det. många har ju råd med mer än en biljett då. Skulle nog själv kunna köpa 1500 biljetter om jag ville.
Modo-Målet: Ja, han sprider puckar riktigt mycket idag. Hade han inte haft seriens klart bästa backsida gällande att rensa framför eget mål så hade det settannorlunda ut.
Ska det vara så att Tambo är skadad och vi inte ids försöka får vi hoppas på Covid19
atomragnar: Om tappad förmåga utan publik... Hemmalaget tappar enormt. Punkt. Med spel inför publik (fullsatt) är det en helt annan match. Löven får 2-3 fler utvisningar emot sig, känner ett helt annat motstånd o s v. MoDo vann borta trots hemmapublik och av publik påverkad domare. MoDo förlorar hemma i en matchsituation som definitivt gynnar Löven.
Svårt det är att spela ut ur zon