modomille: Ja jag håller med dig här, i spelet 5 mot 5 vill jag bara he en vinst men i PP skulle jag önska att man iaf försökte någon fler variant än att bara spela mellan Woods, Berna och Näsén.
Gavelo: Lustigt hur förväntningarna har sänkts. På vissa låter det nästan som om det vore en bragd ifall vi skulle lyckas ta poäng med tanke på att vi saknar några spelare.
Robin Ztorken L: Börjar undra om Halloran är en ny Sveningsson. Känd för sitt skott och det ser ofta rätt fröjdigt ut, men alla skotten sitter i bröstplattan på målvakten.
Rytter: Halloran, vi befriade TIK från en lönecheck på 150 00 / månad. Det är vad vi dras med joch två odugliga från Västervik samt en från Rögle. Modo framstår som den barmhärtighe samariten 🥵
Man måste kunna kräva mer av detta lag. Vi har ju sådan bredd och spets enligt alla. Men vi är ju sämst i serien sista 10 omgångarna. Nä nu när vi har skador ska ju andra kliva fram kan inte se nån som kliver fram mer en EJK och möjligtvis Sebbe och tar mer ansvar. Nä med det här spelet blir det ridå i första omgången i slutspelet.
Det är inte bara trycka på en knapp och sedan ska allt gå som ett själv spelande piano. Man kan skylla på skador hur mycket man vill men ska vi vara med och slåss om en shl plats då måste man ha en trupp som klarar av skador på 2-3 duktiga spelare.