Tycker vi varit betydligt bättre över 2 perioder, det som är lite äckligt är att vi bara har ledning med 1 mål. Visst att HV haft chanser men de är skickliga så de kommer alltid att skapa något pga detta.
Men ser man till fart, kampvilja och hur heta vi är i närkamperna, omställningsspel är det skillnad mellan lagen. HV bjuder på mycket och vi spelar knappt fast oss.
{8384}: snyggt av syllet och visa att det inte är okej att vara på riley för mycket. På ett regelrätt sätt. Bra period. Tappa lite intensitet i slutet . men hv med så. Hoppas vi håller energin uppe i tredje.
Vi har gjort en riktigt jävla bra match, visst att det är någon period där vi dippar men det är naturligt i en match. Jag tycker det är sjukt stabilt och vi har en grym fart och aggressivitet. Kan vi hålla i detta är det säsongens bästa match.
Trots att jag sitter i mitt 80-tal (nu lyssnar jag på 80-talshits från U-tube i bakgrunden också, det blev så jäkla tyst annars.) så är matchen väldigt spännande. Swehockey och fin rapportering från er här på HS: Tack för det.
I Trocaderoflaskan framför mig har jag Whiskey så att frugan inte för sig något. Man blir gladare och gladare. Fortsätt så MoDo!
Bit ihop nu, ni är tuffare och bättre än HV.