Werner: Ikväll hoppas jag Modo spelar smartare än man brukar mot Löven, hoppas vi slipper se bjudningar till enkla mål utan ist se bra avvägningar och resolut spel i egen zon. Vinner vi ikväll så vore det ett enormt styrkebesked.
Gavelo: Ja, inte bjuda upp till ostrukturerat hockeyrally. Löven kan vara bäst i serien när det blir Hawaii, men kan vi hålla huvudet kallt ökar definitivt våra chanser.
Gavelo: ja det är väl enda förhoppningen man har.. hoppas karlin kan banka in det hos grabbarna att dom ska vara äckligt disciplinerade ikväll. Mot 3 fräscha!
Tarasov: Lilla farbrorn hoppas på en bra match!! Jag ser på två olika matcher samtidigt (kan dela skärmen) eran o Öik mot dyrgården hoppas att dom kan lugga mesta mestarna på minst en poäng!!!
{9682}: Vore fint om vi kunde få fart på vår förstafemma i kväll, under låååång tid nu har fjärdefemman varit vår absolut bästa. Vill även se mer nu av tredje, där bara Södergran visar upp sig men kan ju inte få pucken i mål.
modomille: Helt rätt av Karlin att inte spela Vela mellan 2 spelare som behöver ha uppsatta spel, eller iaf 1, Haloran är kanske lite tidig att bedöma. Vela är en brunkare och målskytt likt Oscar Pettersson fast bättre. Att spela Niederbach där är det enda rätta om man inte vill kasta upp Ejk.
Gavelo: Tycker Vela är tillräckligt spelskicklig för att kunna passa i rätt lägen. Gillade inte vad jag såg av Halloran, Niederbach, Woods i onsdags. Niederbach förlorade nästan varje tekning och när dom väl lyckades tråckla sig in i anfallszon så hände det nada. Tror inte dom kommer lyfta.
modomille: Niederbach var ruskigt bra förra matchen och har ett väldigt mycket bättre spelsinne än Vela, dock är han bedrövlig på tekningar men det rättfärdigar ändå inte att inte spela honom som Center där.
Sen ska vi inte glömma bort att Woods varit oigenkännligt sen comebacken och Haloran har inte kommit in under än riktigt.
{9108}: Jag tycker att det är fjantigt att dom får lämna över någon bengal men samtidigt är det lika dumt att gång på gång ta fram en bengal när dom vet att dom kommer att bli utskickade på direkten 😐
bollan123: Fast det finns lika många arslen i varje klack tyvärr, men jag tycker dom borde införa strängare straff så det verkligen sätter sig hos lagen
samma sak med filmningar ta bort böter på spelaren inför avstängning och böter på klubben istället