Bad_Brett: Får man alla lag rätt är det 0 som är den heliga gralen. Vad max är vet jag faktiskt inte, men man borde kunna räkna ut det på något sätt. Vänder man tabellen upp och ned blir det väl 2 x ( 13 + 11 + 9 + 7 + 5 + 3 + 1 ) = 98. Borde kanske gå att få mer?
{9742}: puffar upp ett gammalt inlägg, alltså de sena poströsterna. Spelar ingen roll, men saknar tipsen från MiU,LKV, werty,supertr?tt o puffe2 i resultatlistan
{5647}: känner mig: * klart nöjd med att vara 8p från vinnaren och hela 20p från sämsta resultatet. * nöjd med att slå wennerholm * en aning besviken att Abrahamsson slog mig med 2 * grymt besviken att Pelle Hägglund slog mig med 4. Kan det ens ske? * överdjävligt nöjd med att jag hamnar på en sån fin delad plats så jag har storheter som icing-ove bredvid mig. Jag är hedrad.
* tacksam att JFK än en gång håller i detta. Skoj värre o tackar.
{10015}: det är en sammanställning av tabelltips där man får 1p för varje position lagen är från sin slutgiltiga plats. Tex så tippade jag modo 3a. Men då de blev 1a så fick jag 2p. Du ska alltså ha så få poäng som möjligt.
Det har pågått i alla fall en 5-6säsonger tror jag om inte fler och storheter som mig själv har vunnit en säsong (gillar att skryta lite ibland). Även fast det fick mig att vara utanför 2säsonger därefter bara för att jag inte skulle bevisa att jag bara hade tur då jag suger på att tippa.
{5647}: bara av intresse, sparar du de gamla resultaten. Vore skoj att se om vi var 1. Bättre på att tippa överlag. 2. Hur bra vinnaren gjorde det i förhållande till övriga vinnare.
Offside-Lennart: Jag kommer definitivt lägga in tipsen, men då det är tillåtet att tippa fram till serien börjar har jag svårt att se varför man vill tippa redan nu
Varför lägger man ut en tråd där man ska tippa hur man tror det går, men man får inte tippa hur man vill? Sedan har iallafall jag för mig att serien det gäller inte heter Allsvenskan.
Rip Kirby: Han har kommenterat längre ner att han inte ens har ändrat tråden än :D det var en del som började tidigare med att tippa innan han hade gjort i ordning tråden. vilket gjorde att denna blev uppdaterad
1. Bästa laget 2. Näst bästa laget 3. Tredje bästa laget 4. Fjärde bästa laget 5. Femte bästa laget 6. Sjätte bästa laget 7. Sjunde bästa laget 8. Sjunde sämsta laget 9. Sjätte sämsta laget 10. Femte sämsta laget 11. Fjärde sämsta laget 12. Tredje sämsta laget 13. Näst sämsta laget 14. Sämsta laget
Silly: Sorry! Körde bara vidare i vad tråden var döpt till. Ska vara SHL såklart. Jag tror att Malmö är huvudkandidat för nedflyttning, men jag hoppas på Linköping.
GRATTIS! Saleva & Mikael Mjörnberg