mrpm: Kramfors har inte längre nån tillväxt, var det en tillfällig boost de hade, med Westinarna mfl? Elr har MoDo's Plantskola blommat upp på allvar?
Nu när de lägger ner 2 av 3 högstadieskolor, blir det väl helt dött i Robert Linds gamla kommun, snart bara äldreboenden kvar.
Redigerad kommentar
Goalies | 45. Silwerfeldt Öhman, William | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
29. Edman, Isak | ||||||
1st Line | 37. Backström, Gustav | 10. Åhman, Mathias | ||||
24. Samuelsson, Henrik | 41. Öhman, Victor | 50. Hedberg, Edvin | ||||
2nd Line | 28. Byström, Ludvig | 8. Carlson, Albin | ||||
15. Nyström, Isak | 17. Gunnarsson, David | 31. Possler, Gustav | ||||
3rd Line | 14. Hägg, Robert | 7. Norberg, Fabian | ||||
40. Söderberg, Oskar | 19. Hörnqvist, Daniel | 38. Olofsson, Victor | ||||
4th Line | 20. Nordenberg, Nicklas | 39. Sandberg, Jonas | ||||
44. Westerlund, Tony | 23. Karlström, Arvid | 42. Engström, Simon |
MODO Hockey - Asplöven HC | |
Game starts at 13:00 at Fjällräven Center |
Idag blir det hockey!!
Nån som vet hur det gick för J18 i träningsmatchen mot Löven idag?
Målvakt, målgörare, skott ect?
23:37 | 1-2 (EQ) | MODO | 38. Olofsson, Victor 39. Sandberg, Jonas 45. Silwerfeldt Öhman, William |
Brynäs spelare har alltså efter dagens match kastat in öppna colaflaskor i Modos omklädningsrum. Detta efter att ha blivit förnedrade på isen med 5-1 och endast skjutit 8 skott på 60 minuter.
Börjar bli en följetong detta med att Brynäs juniorlag skämmer ut sig i samband med besöken i Övik. För ett par veckor sedan var det Ove Molin som skämde ut sig i 60 minuter.
Poffa: Man blir inte förvånad.
Det var lite komiskt att under en situation i matchen så stod sex (!) st Brynäsare runt domaren efter en situation och gnällde.
Ångrar att jag inte tog ett par kort på det hela.
Poffa: Fruktansvärt illa.
Jag skulle vilja se Huge, arnio, Erat, Zappaholic mfl snacka bort det.
Redigerad kommentar
Poffa: Exakt, det var den situationen jag tänkte på. Såg oerhört komiskt ut.
Lite signifikativt för Brynäs som förening kan man tycka. Det börjar i tidiga år.
Peja: Westlund, i Brynäs J18. Samt några Modospelare. Via Twitter.
Ove Molin blev sur på domaren, kastade saker omkring sig, var in i Modos avbytarbås och vrålade samt vägrade lämna efter matchen trots att alla andra gått av. Det var för övrigt inga snälla ord den lille smurfen sa.
Redigerad kommentar
Peja: Alla spelare hade åkt av, domarna hade lämnat och ledarna likaså. Ensam kvar i båset fanns Molin som fortfarande fäktade med armarna och muttrade något ohörbart.
Den delen var väl inte speciellt grov utan mer bara komisk, men när man är i motståndarnas bås och gormar då har man gått för långt.
Redigerad kommentar
Peja: "Molin är oerfaren som ledare och har mycket att lära där. Men om jag skriver mer om det kommer Huge och Arnio att spamma sönder den här gästboken med försvarstal,"
Ähh, småsaker.
Lite tjafs och motståndarledare som kliver in i ens eget bås och gormar får man väl tåla på den här nivån.
Det är trots allt juniorelitnivå vi talar om och ingen lekstuga....
Frisco: Efter första perioderna:
Färjestads BK - MODO Hockey (J20 SM-slutspel) 0 - 0
Redigerad kommentar