Vil bare lige fortælle en ting: For første gang skal jeg se Kim Staal i live action...DK spiller landskamp mod Japan i morgen her i Herning....Selvfølgelig også med Damgaard, Hirsch og Green....men Kim Staal glæder jeg mig sindssygt meget til at se spille....har aldrig set ham "live" før....JEG GLÆDER MIG!!!!!!!!!
Frisco: Det kan DU gøre :-)...Jeg tager til Herning Isstadion nu....Kim Staal scorer to kasser i aften...mærk jer mine ord, den første bliver scoret efter 5.01 af første periode...Faaaan hvor jeg glæder mig til at se Staal!
Frisco: Ingen Stalle i poängstatistiken ännu. Men väl Faxe=) 18:18 DEN 1-0 (EQ) #22 Mike Grey (#7 Jesper Damgaard) 19:46 DEN 2-0 (EQ) #13 Ronny Larsen uassisteret.
Frisco: Rodet kamp (synes jeg), hvor Staal-Jens Nielsen-Green-kæden var de eneste som kunne skabe et ordentligt pres i Japans zone...Staal skulle have haft en assist på det første mål, men det fik han desværre ikke :(...mange infights, og til tider var der små slagsmål...men ganske fedt at se Staal...den mand har hvad jeg ville kalde "a powerful stride"...god på skøjterne!!!!! Nå, men vi vandt da 3-2, og får lidt selvtillid med i bagagen til A-VM...