Jag gör det man inte får göra men gör det ändå för att en moderat inte kan förklara på ett vettigt sätt för lilla dig.
ctrl c ctrl v Status, vad är det?
Din status är ett mått på hur aktiv du är inom HS. Skriver du inlägg, skickar brev etc. så ökar den. En uppladdad bild ger t.ex. +15 poäng. Högre status ger i sin tur att du blir fördelaktigt hanterad vid olika situationer. Ex: Listas tidigare vid sökning av vänner.
Tja, det tyder väl på att webmastrarna valt att kalla det en gästbok. Jag tycker inte att det är en renodlad gästbok eftersom man skriver i trådar och kan välja att titta på en enstaka tråd. Men det är ju jag.
Personligen gillar jag modellen på MODO Hockey bättre för det är mindre rörigt, men det här är inte helt bedrövligt det här heller.
NuMountain: Det lustiga är att jag alltid brukar somna efter den första perioden. Finns inget skönare än att slumra in på en kall skinnhörnsoffa liggandes som ett dubbelvikt V och dra storstockar till höger och vänster i vardagsrummet.ZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZzzzzZZZZ
Skräckupplevelsen kommer sedan på morgonen då matchen fortfarande visas.(Reprisen) Jag tror dock alltid att jag hamnat på en annan planet, Tellus eller nått sånt. Så frågan är varför jag alltid ska se den första perioden mittinatta när jag likagärna kan vänta tills reprisen på morgonen?
Jag säger som westerlind brukar säga ja, "konstigt"
mike66: Om det där skulle hända mig, vilket är fullt möjligt och vilket faktiskt också har hänt, så skulle jag få riktigt dåligt samvete. Det skulle kännas som att jag var otrogen. Jag har ju en tilldelad sovplats i huset.
NuMountain: Jag skulle nästan få känslan av att vara en hund om jag alltid skulle vara tvingad att krypa ner bredvid frugan mitt i nätterna. Jag gillar inte hundkorgen nå vidare bra.
NuMountain: Då är ju din fru igenkligen en fröken. Ska jag vara ärlig så känns det faktiskt ingen skillnad på att ha en fru eller fröken. Jag hade själv en fröken i 12 år innan hon blev min fru.
mike66: Jag har haft min fröken i 14 år nu. Ska jag göra en ärbar kvinna av henne eller inte? Det är frågan. Jag vet att hon vill, men vill jag? Vad har jag för alternativ egentligen? Inga. vad jag kan se.