{7639}: OP är värdelös, Max T är horribel, Mannberg likaså, Olsson ser ut som en 18 åring, vad har hänt med spelarna som skall vara våra pålitliga spelare som skall ge energin och vara jobbiga att möta?!
1-0 till MoDo Tycker det är lite rättvist faktiskt MoDo går då inte på samma höga fart som mot Södertälje senast, men det verkar räcka då Bik inte är bättre än så här, ännu så länge (y)
{7639}: Han drog bara i tröjan tror jag men, lite tjuvtricks enligt mig och inget att bry sig i men jag blev nyfiken på vad reglerna (ni vet det som domarna ska döma efter) säger
{8384}: stabil första! Skönt! Tycker dock att man borde göra något för att det skall förbjudas att man skall få göra saker från båset. Tycker man är utanför spel då. Visst skönt med känslor. Men såg en match med annat lag där man höll i motståndarens klubba från båset mitt i ett anfall. Lite liknande med björka.
KRB: rätt jämt skägg efter första, men vi känns ev lite hetare i anfallszon. Äntligen!! Får Svenningson får sätta en balja. Killen kommer ofta till rätt bra lägen men förvaltar dom inte, nu satt den yeess!
Tyler Durden: Jo, man funderar varenda djävla match vad det är som ligger till grund för att Hasa spelar med Näsén. Samtidigt så spelar Fohlin med Wahlberg i ett defensivt backpar
Confusius: Hasa i all ära, men nu svär väl jag i egen kyrka. Men en sådan spelare att spela nonchalant i egen zon. Hans minst sagt urusla insats vid båda målen. Inte första gången senna säsong. Bara att ladda om