mike66: Kan kanske vara så att en lång följd av olagliga splittar och mystiska skalbolagsaffärer har gjort situationen ohållbar och den åkte helt enkelt ut på ett bananskal.
Paddan: Chupa Chups-klubba med Mjölksmak. Förövrigt så reste jag upp våran gamla tråkiga skylt " BANAN AVSTÄNGD" på Löta innan jag spatserade hem till Nolbyknölens fot ikväll. Kan man verkligen stängautav en banan?
Äh, ni obotliga stofiler begriper ju ingenting. Peja har liksom Brynäs anlitat flygvapenpsykologerna och gör här en uppvärmningsövning i mental träning genom att visualisera hur stenen hamnar mitt i boet.
Påminner för övrigt hur det ser ut i MoDos och Timrå när Ove Molin och Niklas Anger kommer instormande: Allehanda finlandsfärjor i försvaret försvinner som en avlöning så fort de blir ängsliga för kroppskontakt.
Frisco: Hmm, det kan nog stämma. Men jag tror han är ganska nöjd ändå: - VM-silver 1970 - EM-silver 1970 - VM-brons 1972 - EM-brons 1972 - VM-silver 1973 - EM-silver 1973 - VM-brons 1974 - EM-brons 1974
Svedjeholmen är cool. Där gjorde min kusins frus systers man debut i A-laget som tolvåring. Sen spelade han några matcher i Tre Kronor innan han fick kontrakt med Winnipeg Jets.
Om klubban är orsaken till att Werner är bättre är någonsin varför kan inte modo köpa sådana klubbor till alla spelarna.om det har samma effekt på alla spelare så skulle ju modo sopa banan med dom andra lagen.En tanke bara.
Frisco: Den som byggt trappan borde skjutas. Sen verkar det vara någon järnvägsstation inärheten, eftersom det går järnvägsspår där. Jag ser inga tåg förstås.
Lumber Jack: "tack vare" min skeva uppfattning till fröken fräken, så skulle jag kunna överskatta honom, men endast omedvetet då. För om jag visste om det, skulle jag inte göra det. Om AB:s undersökning hade visat att NuMo är den som överskattar den spelare som presterat minst gentemot vad man kunnat förvänta sig, så hade undersökningen haft någon relevans. Själv skulle jag vara tvungen att vara omedvetande om att min uppskattning var uppåt väggarna ändå, för annars skulle jag ju inte göra det, precis som jag sa.
För er stackare (?) som inte kan läsa pappersversionen av ÖA:
- Den där mannen, han är inte normal. Han är nog den starkaste spelaren jag sett. (Miroslav Hlinka om Werner)
- Jag sa att han måste skärpa sig och han sa att jag ska hålla tyst. Sedan kom vi överens om att ta tag i situationen på var sitt håll. (Brithén om snacket i paus med domare Lindh)
Följande meddelande fick jag för övrigt nyss i min brevlåda: "Du skickade iväg ett tomt inlägg - det går liksom inte." Coolt! Det var länge sedan det inte gick sist...
westerlind: Visst är det förjävligt när svaret kommer före frågan....
Var tydligen, av bilden att döma en riktigt tung luciavaka för Söderberg, ser tämligen mosig ut. Sen vad Pappa Hedin har så roligt åt på bilden vet nog bara Foppa som själv ser märkbart sliten ut. Inte lätt med för mycket deg, tydligen.
En ny arena skulle va den bästa julklappen Nolaskogs kan få. Slippa dessa evigt långa hemresor från Kempis, ställa bilen på leråker, trängas i gångarna, etc etc. Bygger dom denna fördubblar det chansen att jag flyttar hem... well, iaf så lovar jag att komma hem oftare! ;-)
Av en ren händelse fick jag se bifogade bild i en norrlandstidning - undrar hur många som kände till det här i förväg? Ett ljus i mörkret som fler borde ta efter.