Vilket yrkar du avslag på? Och vilka två förslag yrkar du inte avslag på? (Du kan förresten inte yrka avslag på mina regelförslag, kom jag på nu, för jag drog tillbaka dem, och vad jag vet har ingen annan tagit dem som sina.)
knaskamilla: Vi ska nog ta och om..om.. (Jaha. Där försvann det ordet helt plötsligt. Några förslag? Det var det perfekta ordet i sammanhanget.) knas. Ok! "Ompöva" var det ja. (Där kom det tillbaks.)
Jag tycker faktiskt att vi ska införa lite regler här. Det går ju inte att ha det som det är nu - rena rama anarkin!
Förslag på regler: - Om någon skriver i ens personliga gästbok får man inte svara i sin egen gb, utan är då skyldig att svara i gästboken som tillhör personen som skrev. - Om man går och lägger sig, eller slår kullerbyttor, får man inte låtsas vara online på HS. - Om någon lägger ut en bildgåta får man bara gissa en gång (med svaret i rubriken, i rakt diagonalt nedstigande led).
Det är lustigt, det har jag också hört. Att mannen på bilden har en mugg hemma. Det sägs dessutom att muggen är billigare i Kempis än om man köper den i Sthlm.
Min brorsas mormors yngsta dotters förstfödde son (men få se hmm, det blir ju jag...) har läst av Tomas Gradins elmätare som årtonåring åt Graningeverken, sedan fick han kontrakt med Sca.
Jag ser att ni avhandlat ämnet curling utan att rådfråga oss Sollefteåbor, makalöst! I årets vinter-OS kunde vi stoltsera med härligt guld, det enda svenska guldet förövrigt. Jag behöver väl inte heller nämna att hystade in ett brons genom Therese Sjölnader heller.
Summa sumarum: Antal Sollefteå bor i OS 2, antal medaljer 2. Vi drar vårt strå till den svaenska idrottsstacken, men vad gör resten av Sverige????
Frisco: "Och här visas målet igen i ultra-rapid". Varför förklarar man inte för tittarna idag varför vissa händelser tycks ske igen och igen och igen och igen?
westerlind: Du får ha lite överseende ty jag vet ej vad jag gör. Kanske är nästa steg att våga ta här på HS att verkligen våga sitta och sova framför tangentbordet.ZZZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzz
Svedjeholmen har blivit kallt... Underbar ÖA-artikel med Gunder Ö. tidigare idag, känns dock som att klasskillnaden nuförtiden gör att dessa derbyn känns ganska uddlösa. F.ö. har en nära släkting till mig tacklat den nedan nämnda VM-bangaren, påstår han.
Paddan: Lite bananrepublik över banan ändå tycker jag. Själv så har man snart banankontakt av högsta graden. ZZZZZzzzzZZZZ är alltid nr:1. ZZZzzzzzZZZZZZzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz