Denna bildgåta är en ICKE hockeygåta men väl en dubbelbildgåta från samma stad. Vilken stad? Överkursfrågorna är naturligtvis vad de båda bilderna nästan föreställer?
knaskamilla: En av fyra är ju inte allt för dåligt. Ett litet tips bara, bli inte revolverman, du har för många blindavfyrningar för att klara livhanken.
Jag tror att om man skulle byta ut alla ÖSK-spelare mot alla MoDo-spelare så skulle det kanske gå lite bättre. Går det att göra så? Isf tycker jag att de ska prova. För ÖSK - i tiden!
Det som inte dödar, det stärker. Ifjol fick han ju fingret avslaget mot S-vall i en träningsmatch, det gjorde ont, framförallt för de S-vallsspelare som kom i hans väg under försäsongen...
Läste att Wennerberg stukade foton i matchen mot Djurgården. Det är alltså ej säkert att han kan spela mot Färjestad, honom har vi behövt. Trist om han skulle bli skadad nu när han skulle vara med i landslaget, då kan man säga att han är otursförföljd.
Usch, det där gör säkert jätteont. Jag råkade ut för samma smärtsamma upplevelse när jag gick på lekis i Domsjö - blixtlås är ett otyg som man borde sätta åldersgräns på. Hmm, kunde du inte ha hjälpt poffa istället för att ta kort när han står där hjälplös och generad med tårarna rinnande?
PS. Tänkte han tjuvåka med Brynäsbussen nu igen? Suck, sist slängde vi av honom i Nolby...
Jaha. Jag måste åka till Övik, alltså? Då får jag nog fundera på saken...
Gonatt!