hockey_21: Du jag och Modomille + Monno kan kanske dra oss tillbaka och njuta tills nästa match😉. Skall tillägga att även om jag själv tycker defensiven funkar bra uppskattar jag att andra skriver annat det är bra för dynamiken i ett forum. Därför jag gillar anv som Modano/Ztorken
jonsson: Ja vi får inte tro att det blir någon lätt avslutning. Vi verkar dock försöka spela offensivt även nu i 3e. Problemet blir ju att vi inte lyckats skapa något ordentligt tryck. Och då kan det bli sådär. Nu är väl risken att vi backar hem totalt...
modomille: Det kan jag hålla med om men i detta nu så är inte Modo något topplag , och inte varit det i inledningen heller. Och kommer dom bli det i år ? Tveksamt, Alltid panik i slutet av matcher som vi ska stänga
Costanza: Skönt med vinst och en bra match. Modo har en enligt mig en överskattad trupp så jag är nöjd med varje seger. Visst vi har några spelare som varit i långt upp i poängligan i Hockeyallsvenskan under många säsonger, men det finns en anledning varför de aldrig tar steget upp till SHL...Backsidan är bra, med talang och några etablerade namn. Juniorerna startar alltid säsongen bra, men det börjar sakta klinga av och de etablerade har en nedåtgående formkurva sen några/många år.
Tarasov: Tror förresten du kommer få rätt om Lundin. Vilket spel han visar upp! Känns så trygg och lugn. Tror Hanses kommer få stora problem att ta tillbaka förstaspaden.
modomille: Ja men ja kan inte släppa det ändå, ska vi tyckas vara ett topplag så ska vi inte släppa detta försprång till övriga topplag.sen ska vi städa av ett Kristianstad utan problem.🤔