{5647}: Gjorde lumpen i Kristianstad, om usle kommentatorn säger Kristiangjad med g-betoning igen(som han gjort hela tiden så vill jag ej ha Cmore mer) Skåningar förstår nog detta ...
Är man bästa plantskolan måste man ju hjälpa de behövande. Vi var ju schysst och lät Timrå ta Wahlgren men de har ju inte förvaltat hans enorma talang.
Rytter: Lånat ut? Är vi nåt hockeyspelarebibliotek där man kan komma och låna? OK. Jag sätter in en tackling och ser vad han går för ;-) Nä, nu måste jag av med skydden. Game On!
KRM: Vem är det, LP? Det satt nån kaxig liten en längst bak i bussen. Han kan ju knyta mina skridskor... Har sagt åt Norlinder att spela som Mika "Slashing" Lehtinen ikväll. Det ska göra ont framför mål och inga jävla bakomryggenpass till nån annan än mig.
Costanza: Härligt med spelande tränare! Är det en temporär eller mer permanent lösning? Hur som helst så vill jag gärna se att Modo lägger upp en video på tuben där mr. Icing får pjöllra på ett par minuter, gärna med överdrivet dramatisk musik i bakgrunden. ;)
Matchdags. Tre viktiga poäng idag för att hålla oss kvar i toppen. Känns som kik tappat lite nu mot för början (åtminstone i tabellen) tror dock det fortfarande blir en tuff match. Speciellt när det är på deras hemmaplan. Hoppas vi kan kriga till oss tre poäng idag med smart spel. Varje trepoängare känns sjukt viktigt för det är så tight i toppen. Goooo modo!!