Steken84: Borde vara ass på Karla där, så både han och Linus 1÷1
Inlägg: 2021298
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-01-08
{5647}: Gjorde lumpen i Kristianstad, om usle kommentatorn säger Kristiangjad med g-betoning igen(som han gjort hela tiden så vill jag ej ha Cmore mer) Skåningar förstår nog detta ...
+ 1
Sv: Kristianstad - Modo 2020-01-08
{5647}:
Kom in nu och ser att det står härliga 2-0 till Modo, ser bra ut?
Kom in nu och ser att det står härliga 2-0 till Modo, ser bra ut?