Vem var backen som rusade som en dåre på puckföraren? Beteendet såg ut som Hedberg men såg inte nummret.
Det kan väl aldrig vara direktiven att vara sådär aggressiv i det läget. Där i en 2 mot 1 måste ju backen vara mer passiv och ta bort passningen främst.
Skulle just skriva att KIK har bränt en massa lägen och att vi släpper till lite för mkt, men att dom saknar den sista skärpan. Reduceringspucken har dock legat i luften.
{5647}: Klart tveksam utvisning där för KIK. Domarna känns inte helt stabila, men det är skönt när vi har lite flyt på dem punkten och att vi fått bra statistik i special teams.
{5647}: syftar mer på att du skriver som vanligt. Det antyder att det är så oftare än inte vilket är rent påhitt. Att löven spelat dåligt idag mot AIK är en annan sak, det förnekar jag inte. Men läser man dina kommentarer här inne har löven tur 9 av 10 matcher.
Heyerdal: Fick hem för mycket av sura björklöv under julledigheten. Rökskador och allergisk reaktion. Är man stor måste man vara snäll och släppa in några mål eller låta bättre behövande leda serien. Allt går enligt plan. MoDo-Tifo Färjestad borta i oktober.
jonsson: Den satt fint. Behövde vila efter mitt 12 min skift. Nu får Kim sätta sig, så kör jag igen. Coachningen går rätt bra. inte så svårt. Sagt åt grabbarna att ge mig pucken så blir det mål.