Rejal: Nu har han väl ändå inte så dåligt självförtroende? Ville nog bara ge tillbaka till Aagaard för passningen tidigare. Han har 6 poäng de 5 senaste matcherna
{5647}: Ok, är det GAA vi går på? I sådana fall måste Anthony Peters vara den överlägset sämsta förstemålvakten vi haft under vår tid i Allsvenskan med sina horribla GAA 3.17.
Och folk använder honom som ett exempel på hur mycket jag var ute och cyklade. Eller är GAA bara relevant när man är ett topplag...?
Confusius: Är det inte påfallande ofta vi ser samma mönster? Vi är ofta väääldigt väldigt loja, och för bekväma för att gå in på kassen och kriga lite!
Skulle vi inte gå upp i år heller, undrar jag om det inte är läge för Karlin att skruva lite på sin filosofi?!
Kanske lite färre defensivt svaga backar i uppsättningen. Och få in forwards som PÅ RIKTIGT vågar gå i tung trafik och ta skitjobbig, likt typ Alba.
Lirande lag har ju en tendens att se ut just som oss när liret inte flyter, loja och mjuka. Lirare har liksom inte det där jävlar-anammat som behövs när det andra inte flyter.
Nu är det ju 40 min kvar och vi kan naturligtvis vända på steken ikväll. Men jag tänker mer allmänt över dom två senaste säsongerna.
Gavelo: Ja, det är sjukt. Han är lat, skjuter oftare än han borde och har rätt dåligt spelsinne, men djävlar vilket skott. Och han har rätt funktionell teknik också.
Bad_Brett: Att vi har en övertro på Tex, efter en match i J20 känns mer oroligt. ska man dribbla med målvakter såhär sent på säsongen? Men, först o främst vänder vi matchen nu.
Var du hittar Gudlevskis på nionde plats får vi kolla en annan dag
{10015}: should have.. could have.. Han hade kanske passat in både socialt och i spelsystemet på ett lysande vis då de spelar ett mer rakare spel. Det får vi dock aldrig veta!
puffe: Tycker inte Djurgårdens backar är bättre. Vare sig Guden eller Tex är några matchvinnare i dagsläget. Att vår förstemålvakt ligger på plats 9 i målvaktsligan säger det mesta.