Bad_Brett: Helvete vad vi tappar puckar runt offensiv blå!!!!!!!!
Inlägg: 2483110
Svarskommentarer
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: Kan inte någon göra en bra meme över MoDos ovilja att skjuta i avgörande lägen?
Bombay-TV, kom tillbaka! Vi behöver dig.
Hmm... var inte pucken på linjen när Guden spelade den? Nåväl, det är high chaparral i domarkåren.
Bombay-TV, kom tillbaka! Vi behöver dig.
Hmm... var inte pucken på linjen när Guden spelade den? Nåväl, det är high chaparral i domarkåren.
+ 1