bj21:Själv börjar jag få fjärilar i magen, snart dax göra sig i ordning.
Barometern allt längre ned mot Helrött! Ni som kan utvärdera, blire fullt?
Med 8 backar borde väl inte 27 få allt för mycket speltid, tycker jag iaf? Synd att inte coacherna tycker så.
Fransmannen o Antos verkar inte spela ikv.
Tellan , spika igen, giv oss en SEGER!!
Behövs det kanske -07-vibbar?
| ||||||||||||||||||||
Två trötta komentatorer,,
Kommentator: Anders Fredriksson
Expert: Anders Parmström
Gusse:
Vad som helst är bättre än Åke Unger..
Där gick bäst-före-datum ut i början av 90-talet.
Ankans gick ändå bara ut för 5-6 år sedan.
Frisco:Åhhh, kuben..Men i ljuset av alla USLA domare senaste tiden, är han ju "nästan" OK. Blir inga hjärtstillestånd ikv iaf.
Allvarligt, hoppas de inte alls märks, då är de som bäst.
Wayne Gresky: Twitter ger svaret:
"Någon idiot i SAIK-klacken drar av pyroteknik igen. Bedrövligt."
Nybbe: Vad är det du inte fattar?
Sätt den i PP nu Modo!
Jag börjar undra mer och mer vilka droger Joel Hammarström fått i sig innan match. För det första pratar han om hur många minuter vardera lag haft i anfallzon nästan hela tiden. Sen säger han fel hela tiden, här har ni två exempel:
"Modo kommer in i anfallzon via Kristian Forsberg... Han spelar Lindgren men de rensas av Modo backar.
"Snart återkommer vi till den andra perioden mellan Modo - Örnsköldsvik
Herregud säger jag bara...
Patrik Källstr:
MoDo börjar lite svajigt, men gör sedan en kanonperiod. Tyvärr förlorar vi alltid den här typen av matcher. MoDo klarar inte av att föra spelet i 60 minuter, så jag gissar att Skellefteå göra två kontringsmål i andra perioden.
Gusse:
Fyfan vad han är patetisk. Åker omkring och låtsas vara tuff, men det enda han duger till är att filma och hota fans på Internet.
Var utvisningen på Tollefsen korrekt?
Verkar inte så baserat på era kommentarer
Redigerad kommentar
Patrik Källstr:
Gummiarmar, stirrögon och handlingsförlamning mer och mer nu.
Patrik Källstr:
Bänka Westin. NU. Jag har tappat räkningen på hur många farliga kontringslägen han på egen hand har skapat åt Skellefteå genom att gång på gång envisas med att dumpa in pucken rätt in i slottet. Hur är det möjligt att träffa så många benskydd?
J F K:
Men om man nu har så dåligt spelsinne får man ju se till att spela säkert istället. Det finns ingenting värre än spelare med obefintligt spelsinne som ska försöka vara kreativa.
Gorens tragiska filmning:
www.youtube.com/watch?v=6hYkuOQ3vXEGustafsson: Haha vilken fjolla!
Inget mål i pp som vanligt. Då vinner man inga matcher!