Och domarna har redan tappat matchen totalt, det gratulerar vi till, en prestation i sig.
Det är en gåta för mig hur man tillåter att det ser ut såhär varje jävla slutspel! Lag som spelar spelförstörande, som provocerar, som spelar fult, gynnas ALLTID i slutspel, VARFÖR??
Kanske dags för ansvariga att ta sig ett snack, och en rejäl funderare!
{10015}: Sjukt märkligt, har aldrig sett på maken. Tittade dom på rätt match? För övrigt funderar jag ifall domarna kör på ackord ikväll. Kanske vi ska ha silkesvantar i andra perioden?
MODOJohan: Fyfan vad jag hatar denna kommentator förövrigt. Känns som att han inte gillar MoDo särskilt mycket. Det var ju exakt samma idiot som försökte veva upp SSK spelare efter Videll tacklingen.
modomille: Vi har ju.mer fokus på att slå tillbaka i stället för att fokusera på spelet. Dom är redan inne under skinnet på oss. Bra träning inför lövenmatcherna.i och för sig? Dom spelar på samma sätt': Mycjet fasthållningar' Mycket filmningar. Och domkastar in puckarna på mål.
{10015}: Karlins tankesätt är det ingen som kan förstå sig på. Man önskar ju att Jonas eller Micke kunde prata vett i honom. Det håller inte att ge usla spelare så mycket istid som han gör!
Jag sa när vi skulle välja hoppas man väljer Västerås dom passar oss bättre. Alltid haft problem mot Stockholms lag. Så är inte ett dugg förvånad det ser ut som det gör. Aik är rappare och sätter press rejält på oss som vi ej klarar av att hantera. Tycker farten på våra spelare oroar nå jävulskt ser ut som bly fötter idag med gemfört med Aik.
Sedan måste vi börja producera i pp det går ej ge bort alla lägen där.
Dynga