Gavelo: En sak som jag har tänkt på. Om Bernhardts skott faktiskt var mål men AIK gör mål på kontringen vad händer då? Räknas båda målen? Fattar inte varför man inte blåser på direkten AIK får pucken i ett sådant läge?
henkeiskogen: Måste hålla igen endå, man får ej ge vika även om man tycker domarn är ojämn. Vi har borta match med ett jävla tryck på läktaren då ska vi ej ens bjuda på en sådan grej som publiken skriker åt.
henkeiskogen: givetvis är det domaren som är problemet, vi blir orättvist behandlade igen och därför spelar vi som skit. Borde förstått att det är problemet.
Hade jag varit Karlin skulle jag skickat in Guden inför andra. Tex är alldeles för otränad och labil. 50% räddningar håller inte såvida vi inte gör 7 mål framåt
Gavelo: vi visste ju innan att målvakterna kunde bli vår akilleshäl. Fattar fortfarande hur hinken kunde vara så kall och inte tinga en målis.... Rätt otacksamt mot tex också. Skadad sjukt länge och nu instängd borta mot hovet, får knappt några skott på sig. Inte konstigt att han ser ut som han gör.
Gusse: Vi torskar det på grund av vårt urusla pp och boxplay, helt obefintligt. Får heller inga långa anfall i deras zon, AIK kommer leva på detta o grisa sönder oss och det har vi inget svar på då zebrorna tillåter det att ske. För övrigt kan Karlin bänka Woods nu, han är bara ivägen.
Golden boy : Täcks av egen spelare, aldrig att någon målvakt släpper in en sån ”enkel” puck intill kroppen annars. Sen kan man alltid diskutera men som Guden spelade i förrgår så är det helt rätt att spela Tex idag.
Robin Ztorken L: Lågt skott from blålinjen som går under skydd. Nej, den ska han ha oavsett hur lite han ser. Första målet var inte heller otagbart men han tjuvar ut i hörnet.
Dynga