Solklar utvisning när klubban är uppe mot huvudet men frågan är om lövenspelaren bröt båda benen samtidigt eller fick en underkroppsförlamning från bröstet och nedåt? Hoppas allt gick bra och att han kan leva ett normalt liv framöver
Haha det roliga är ju att han följer pucken ett tag efter smällen, när han sedan ser att han inte kommer nå den då dör han genom att kasta bak huvudet och vika in benen.
{9682}: Tack för att du delar min uppfattning till 100%! Ser hellre än mer offensiv och hungrig Umis som inte spelar jättefysiskt än en OP som bara ser less ut hela tiden.
{10015}: Gillar killens potential. Störde mig mest då han knappt jublade då han gjorde ett viktigt mål. Måste ju för fan använda dina kilon när du är i fjärde!
Vet inte ens om man bör förutsätta att klubban touchar eftersom han initialt söker pucken men när han inser att den är förlorad viker sig både ben och nacke.
Vanligtvis ryggar ju spelar tillbaka bara klubban swishar förbi ansiktstrakten, men här var reaktionen fördröjd likt ett annat känt fall som gav eko i hela hockeysverige.
JoJo2613: Ja var på plats igår och det var bra tryck för att bara vara 4200 åskådare. Klacken gör verkligen sitt jobb även om jag tycker att det finns förbättringspotential.
Bortsett från första perioden så tycker jag att vi var rätt "blöta". Inte många som spelade slutspelshockey. Vi måste upp flera snäpp om vi ska kunna slå Löven eller DIF.
1) modo gjorde inte mer än vad som behövdes 2) slutspelsnerver, första matchen dessutom på hemmaplan 3) modo har ibland en tendens (vilket är jättebakvänt) att ändra spelet när det går för bra och för lätt 4)modo vann trots skitkasst spel i minst 1 perre, ett styrkebesked 5)modo är sämst, löven är bäst 6) osv osv osv
JoJo2613: vill inte gå i polemik för jag förstår att det äe känsligt att kritisera. Men 95% var det inte. :)
Jag ska nog nyansera mitt inlägg och utveckla.
Ja, för att vara 4200 åskådare var det bra men jag längtar till att det är fullsatt och att man håller igång hela matchen även om det går emot för att bära laget till seger!
När vi inte dominerar matcher upplever jag att klacken tystnar och inte alls håller igång 95%. Men jag ska kolla om matchen och klocka de tysta perioderna. 😜
Esox: Skärkån eller Skärkan är ett paradis om man vill doppmeta mitt i natten på sommaren. Vet dock ej om det bara tillåts flugfiske nu, var nåt decennium jag var där, men väldigt rekommenderbart
jonsson: Videbro har sagt att nästa stora investering i arenan är en uppdatering av ljudanläggningen men det har väl inget med tv-sändningarna att göra.
Saleva: Ja, ljudsystemet i arenarummet har inte mycket att göra med själva tv-produktionen. Vi vet redan att det är skillnad i det som framgår i tv-rutan baserat på om det är huvudmatch eller inte. Det är helt på CMORE och deras folk.
{10015}: Matchtråd! Ante var inte super nöjd med gudens match i fredags, bortsett från resultatet. Om han fladdrar lika mycket ikväll får nog tex en start nästa.