Hmm, Henrik Arvsell ser jag nu ingår i något som heter Troja Hockey Resurs, i en grupp som skall fungera som ett slags understöd till tränarna i Troja vad gäller kartläggning av motståndarspelare och spelmoment under match.
Fredrik Andersson 26->Tredje tränare för MODO. Henrik Arvsell 27------>Ingen aning om vad mannen gör idag
Anders Berglund 27---->Ingen aning om vad han gör idag Miroslav Horava 32----->Är tillbaka i Tjeckien o jobbar väl som tränare? Tomas Nänzen 26------>Spelar fortfarande i Sundsvall Lars Jansson 24-------->Jo Jansson är kvar i MODO Fredrik Bergkvist 21---->Sheleftyou AIK Hans Jonsson 21-------->Hasse spelar också i MODO Anders Eriksson 19------>Klubblös, i Columbus ifjol Mattias Timander 20---->Kontrakt eller inte med Philly är frågan
Ulf Ödmark 33----------->Typ chef inom det som är kvar av posten Övik Erik Holmberg 31-------->Ny i styrelsen o har möbelföretag i Nyland Lars Byström 29--------->Jobbar med? Lennart Hermansson 29->Tränare i Husum denna säsong också? Mats-Åke Lundström 28->Ingen aning Martin Hostak 27--------->Idrottsinvalid, jobbar som expertkommentator Magnus Wernblom 21---->Sheleftyou AIK Peter Forsberg 21--------->Utan kontrakt Andreas Salomonsson 21->Spelar för MODO Per Svartvadet 19---------->Jo han spelar här också Anders Söderberg 19------>Sheleftyou AIK Niklas Sundström 19------->I Montreal två säsonger till
Martin S: Där ser man, nu jag skäms verkligen över min felprocent på dryga 2,27% i inlägget. Nu måste jag verkligen skärpa mig. Måste nog fråga NR 22 hur man överlever sina felsteg :-)
34 Tommy Salo - Fredrik Andersson 26 22 Mikael Zajkowski - Henrik Arvsell 27
34 Lars Jansson - Anders Berglund 27 32 Brian Muir - Miroslav Horava 32 32 Hans Jonsson - Tomas Nänzen 26 30 Jesper Damgaard - Lars Jansson 24 23 Magnus Hedlund - Fredrik Bergkvist 21 21 Tobias Enström - Hans Jonsson 21 19 Oscar Hedman - Anders Eriksson 19 19 Tobias Viklund - Mattias Timander 20
32 Peter Forsberg - Ulf Ödmark 33 32 Andreas Salomonson - Erik Holmberg 31 30 Per Svartvadet - Lars Byström 29 27 Jan Öberg - Lennart Hermansson 29 26 Magnus Gästrin- Mats-Åke Lundström 28 26 Fredrik Warg - Martin Hostak 27 24 Mattias Wennerberg - Magnus Wernblom 21 21 Alexander Steen - Peter Forsberg 21 20 Joakim Lindström - Andreas Salomonsson 21 19 Niklas Johansson - Per Svartvadet 19 19 Tommy Enström - Anders Söderberg 19 19 Mattias Hellström - Niklas Sundström 19
Skägget är märkligt nog tränare för båda lagen. Vilket lag vinner? 94-laget gick till final, klarar 05-laget av det? Visst finns det stora likheter på många positioner......