Nope, erkänner gärna att jag inte har sett honom i närheten av lika många minuter och situationer som dig (eller Frisco), men vad jag har sett är alla mål han släppt in i år. Utifrån det är då min bild klar - Seeeeeeg gubbe.
Spelet på isen är något som jag ser som viktigare än en vass plockhandske idag, där vinner Hirsch alla gånger (när han är på plats förstås). Men Hirschs plockhandske - har han överhuvudtaget hämtat ut en?
Ska man sammanfatta mitt tidigare inlägg, med en sak som jag inte ens skrev i det så...
Jag är beredd att försvara Hirsch så länge Riksman får oförtjänt mycket cred - i det kanske jag överdriver Hirschs prestationer.
Min kommentar: Nä du, nu är du väl ändå ute och cyklar. Du får Riksman och låta som någon föredetting, han är bara 25 år, och utvecklas hela tiden precis som Hirsch. Riksman har helt klart lika stor potential som, eller troligen t.om STÖRRE...
Visserligen har inte Hirsch fått stått så mycket i år, men har han gått framåt? Nä, det tror jag inte, och jag tror inte han kommer bli så väldans mycket bättre heller.. Hans osäkerhet är alldeles för påtaglig, han tappar puckar, fladdrar, släpper enormt lätta returer osv(det har har vi nog varit inne på 1000ggr :P).
Jag tror nog att du har rätt att Riksman inte blir kvar här nästa säsong. Han hade ju bruden i Finland och det är ju inte lätt(stackarn)... Om MODO får läge att signa upp en bättre målvakt än dessa två, så får nog båda gå, och Zajkowski hämtas upp från ÖSK.
På tal om finnar så hoppas jag verkligen mycket på att Mika Lehtinen stannar några säsonger till i MODO. Risken är väl att TPS-FRÖLUNDA(japp de ska byta namn) tar honom...
Lehtinen är nog bättre än vad många tror! Låt honom acklimatisera sig ännu mer i Ö-vik så kommer det här bli GREAT! Kanske t.om med Peter THE GREAT och SM-guld 03-04.
Tja, vi kan väl hålla oss till det som jag håller med dig om, det är ju fredag trots allt ;-)
Mika Lehtinen är en bra back och jag tror att det finns mycket att hämta där om han får tid och förtroende på sig. MODO borde försöka knyta upp honom under lång tid.
Frisco: Hmm...hur sjutton får man det till att en whisky smakar halm eller läder? Tar man en tugga halm och sen lite whisky och ser om smaken stämmer överens?
knaskamilla: Hmm...så du menar att det finns mer utvecklade orter än Bjästa? Kan jag aldrig tänka mig, men skulle så vara fallet så får jag väl utforska eventuella alternativ. Har för mig att Västersel ska vara ett superhippt ställe.
poffa: Nej då, minns en dag när han glädjestrålande kom hem från jobbet och ringde morsan och sa: -Mamma, mamma, gissa vad? Igår såg jag faktiskt en HEL match på teven och tyckte faktiskt det var kul.
Det var nog hans första och enda upplevelse av ishockey. Tror i och för sig att det kan ha varit en landskamp så då har han väl giltigt skäl till det tappade intresset.
Äsch, så farligt var det inte. Lite småslagsmål har man väl alltid som små med sina syskon.
Alla: Nu får ni ta och hålla er lugna resten av kvällen så att stämningen hålls på ett minimum. Jag bara varnar er för nu går jag och lägger mig så då kan jag inte hålla på å moderera er jamt å standitt.
Äh. Jag tycker vi ska värva killen på bilden (men USCH, vad jag tjatar...).