Cartman: Han blir nog en Ari Salo ändå till slut. Kungen på papperet och på träningsmatcher och sen totalt värdelös. :) Nej nog tror jag träninsmatcher gynnar en liten och inte så kraftfull kille, men man kan ju som modoit hoppas på att han fortsätter på den inslagna vägen när serien börjar.
Paddan: Och Capi gapade troligen lite för mycket. Då lär det ha hänt nåt ordentligt fult där vid Laaksonens utv. Jag är lite Antti emot sånt här. Det är ju bara en tränigskamp.
Vallin: Det blir spännande att se vad Zucco kan uträtta i elitserien denne nye Espen Knutsen som han har kallats.Misstänker att han kommer att få det lite tufft i det fysiska spelet.hoppas att han har byggt på sig lite muskler under sommaren det lär han behöva i vinter.
Paddan: Kan inte annat än hålla med. Så otroligt snygga. Men frågan är vars reklemen skall vara för att inte förstöra tröjan helt. 7,8 och 9 skulle också vara snyggt värre. Men ska man gå efter nytt så tycker jag 4an skulle funka och vill man ha en verkligen annorlunda en så kan man köra med tröja 17. Men av någon anledning får jag frölundakänsla över den.
Men det lär nog aldrig bli att man går tillbaka till några klassiker. Men med lite tur så kan de kanske få för sig att köra någon försäsong med dem.