Är optimistisk inför i morgon...Frölunda är ju bevisligen inte oslagbara och verkar inte så balanserade för tillfället, tror att Modo har ett gyllene läge att först och främst ta det här till en 6:e match i Ö-vik och sen kan vad som helst hända!
Äh. Nu är det snart match igen. Vad spännande. Ska de låta oss få se en till hemmamatch den här säsongen, eller ska poffa behöva raka av sig Janne Öbergs slutspelsskägg redan ikväll?
Aah, man känner sig som ung på nytt. Nu hoppas jag att SVT fortsätter med fler uppbyggliga program om Priest, Saxon, Purple, Rainbow, Sabbath och givetvis AC/DC med Bon Scott.
Att det kunde vara psykiskt påfrestande att se hockey på TV visste jag, men detta är baske mig fysiskt påfrestande också. Hur trötta ska då inte spelarna vara? Fast de är väl iofs mer vältränade än mig...
Portello: Hirschan har ju räddat 29 skott så så dålig kan han ju inte vara :) Kan bara hoppas på ett tidigt Modo-mål och sen kontrar vi in 3-1 av bara farten...
Roberth: jo selvfølgelig gør der det....Jan Jensen fra Esbjerg Pirates, og Michael Madsen fra Rungsted Cobras...de er slet ikke dårlige overhovedet, men Hirsch er en soleklar etter, toer og treer
Jahapp, jag ville inte avslöja det innan matchen för att förstöra spänningen, men min mor fyllde år idag och hon önskade sig bara en sak (egentligen). Såklart att de inte kan förlora då...
Jahapp, 600000-800000 kr till i den MoDoitiska kassakistan har hr Öhman säkrat nu - kosta på honom några hundralappar till i månaden då, tycker jag.
Annars då: så har vi alltså 2 levande matchserier till tisdagen och the battle of Sollefteå kan alltså gå av stapeln som (om)planerat.
Gör en Brynäs? Ska vi låta gamlingarna spela och hamna i kvalserien? ;)
Vad skönt det här var! Jag satt och filade på hur jag skulle sammanfatta säsongen, men det slapp man alltså göra idag...
Jag trodde när vi gick in i slutspelet att vi skulle få möta Sveriges bästa målvakt, men så visar det sig att vi HAR Sveriges bästa målvakt. Kul svar av Öhman på den (okunniga?) frågan om Hirsch och ryggen... =)
Snyggt kämpat MODO jag tror ni kommer att ta en plats i semin,vinst hemma nu,sen kommer VF få ett riktigt nerv daller och så vinner ni med 3-2 i 7 avgörande,och sen får vi hoppas att vi får mötas vore kul med ett het derby i semin. LYCKA TILL