Björn VII: Såg nästan ut som om han (knarkarn alltså) var lite skotträdd i kvällens match - Tror aldrig jag sett en målis rädda så många puckar med sin rygg - imponerande målvaktsarbete.
Ja, var det inte Arne (eller var det Ankan, jag uppfattade det inte riktigt eftersom jag låg i djup endorfinchock) som sa att han såg ut som en död sköldpadda under några av räddningarna?
Hmm, skaparen påstår sig vara sysselsatt med att förtjäna brödfödan i nuläget. Men jag skulle dock gärna se ett fylligt avståndstagande från epitetet och en allmänt mer oskolgårdsaktig väg för att välja epitet i framtiden.
Ryggen?
...är definitivt en större kroppsdel än vad plockhandsken är en liten vante - fler målvakter borde lära sig använda den, om man går efter empiri alltså.
Nåja, om ni undrar över varför jag håller på och loggar in och ut hela tiden så är det beroende på min tidigare tvehågsenhet när det gällde att hitta en lämplig tillsängsgående-bild. Men nu måste jag väl ändå hittat rätt?
Kunde kvällen blivit bättre? Först vinner MODO helt orättvist men ändock så rättvist mot sillstryparna och sedan vinner vi innebandyn med 4-3 och undertecknad får göra de två sista målen. Nu kan man luta sig tillbaka och kanske till och med ta sig en öl för att fira.
En och en halv mening av det där inlägget var intressant, så det registreras givetvis som en oneliner. Möjligtvis slinker ölmeningen igenom, beroende på ölet.
Jadu, hade inte systemet varit stängt såhärdags så hade jag givetvis kilat ner och handlat både x st Staro och x st Murphys. Låt x vara en heltalsvariabel som går mot oändligheten.
Sahlander: Inget fel på Staropramen, men varför inte någon av de förträffliga produkterna från Jämtlands Bryggeri i Pilgrimstad. Exempelvis Hell, Heaven och Jämtlands Pilgrim. Inte alls tokiga ölsorter.
Aben: Inte Pripps vad jag vet men däremot Falcon, har sett några olika reklamfilmer på TV för Falcon med Foppa. Nån som har dom eller vet var man kan ladda ner dom förresten? Speciellt den där han blir förföljd av några sportreportrar?
En liten fråga till er som kanske förstår det hela lite bättre. Hur kommer det sig att Frölunda Indians har några hundar som klampar omkring och försöker få igång alla Kållar å Ador på läktarplats?
Lumber Jack: Ett alternativ skulle ju kunna vara att det handlar om hundar av rasen Native American Indian Dog. Eller så har de kryssat fel på beställningsblanketten för köpet av den nya maskoten.
Skaparen må som synden sent om sides vakna!